dystalkic Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Jeg leter etter Orions Beltes kjenningsmelodi som tranceversjon, eller mix om du vil. Jeg vet at den finnes, men jeg vet ikke hvor eller hvordan jeg kan få tak i den. Jeg har søkt etter den på internett, men fant den ikke (jeg er ikke helt dust når det gjelder å lete, men kanskje den er der ute alikevel?) Vet noen hvor jeg kan få tak på den? Slik høres melodien ut (som ringetone): OrionsBelte_Theme_3_16187.mp3 Så hvis du har hørt den i tranceversjon, vær så snill å finn den til meg? I neeeed! EDIT: Det er ikke Astura - Orion's Belt (selv om den også er vanskelig å få tak i) Håper dette er postet riktig og ikke strider mot noen regler... Endret 16. mai 2007 av dystalkic Lenke til kommentar
Egona Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tror det må være gruppa Reset som har den. Fant den på YouTube. Vet ikke om det er mulig å kjøpe den noe sted. Hvis du finner ut at det kan man, så gi gjerne beskjed Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tror at du burde tatt en titt i denne tråden før du lagde en helt ny tråd Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er Reset - Svalbard-tema, om jeg ikke husker feil. PM meg om du vil ha informasjon på hvordan du skal få kjøpt den. Lenke til kommentar
dystalkic Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Tror det må være gruppa Reset som har den. Fant den på YouTube. Vet ikke om det er mulig å kjøpe den noe sted. Hvis du finner ut at det kan man, så gi gjerne beskjed 8854612[/snapback] Takker : ) Lenke til kommentar
dystalkic Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Tror at du burde tatt en titt i denne tråden før du lagde en helt ny tråd 8855339[/snapback] Ih...beklager. Will do next time. Lenke til kommentar
dystalkic Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Det er Reset - Svalbard-tema, om jeg ikke husker feil. PM meg om du vil ha informasjon på hvordan du skal få kjøpt den. 8855671[/snapback] Takktakk : ) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Lukkes etter ønske fra trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg