Christian86 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Bilen var på 105 000 service for noen mnd'er siden, og en byttet reg reim og hele pakken. Nå rundt 103'-105' blinker det Service Inspect under kilometer telleren, og det driver den med en liten stund før den gir seg. Er det grunn til bekymring? (servicen ble tatt en stund før der den er nå for å ungå at reg reimen brøt sammen) Lenke til kommentar
trra Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Sikkert verkstedet som har glemt å nullstille service indikatoren, har samme sak på golfen, kommer opp etter et gitt antall km, men har du instruksjonboka til bilen står det nærmere forklart der. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Sikkert verkstedet som har glemt å nullstille serviceindikatoren. Er jo egentlig ikke noe å bry seg om, men det skal være ganske enkelt å få det vekk selv også. Jeg ville tatt den med til verkstedet og fått dem til og gjort det, det tar bare et par minutter og du har jo tross alt betalt for at dem skal gjøre hele jobben, inkl nullstiilling. Edit: Haha trra, vi skrev akkurat det samme Endret 16. mai 2007 av kremt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 På min -93 Golf III står det i boka hvordan man kan nullstille dette selv. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Noen biler har flere varsellamper. f.eks in1, in2 og oil. Du må nullstille alle på service. Skal stå i instruksjonsboka åssen du sletter lampa. Mener det ble påbudt fra 1.1.2000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 På min -99 Astra er dette ikke nevnt, selv om det var tatt med for Golfen. På Astraen står det Insp når den er klar for service, men det, som du sier, stod enten IN2, IN2 eller OEL på Golf III'ern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå