gxi Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei. Jeg har nettopp fått en Zen V Plus (8GB) fra Komplett etter at min nesten to år gamle MicroPhoto døde. Bruker den akkurat likt som jeg brukte MicroPhotoen, i.o.m at programvaren på den ser ut til å være fullstendig lik. Denne oppfører seg derimot litt ulikt av MicroPhoto. På tilfeldige tidspunkter når den er ferdig med en sang, så stopper den bare helt opp. Den fortsetter ikke før jeg manuelt bruker joysticken til å hoppe over til neste sang. Den står i shuffle-repeat modus. Jeg bruker den i bilen og har den koblet til bilstereoen direkte via lydkabel og USB-kabel (for lading). Siden den står koblet til lader hele tiden er det ikke noe med at batteriet er tomt. Jeg kan ikke finne noen firmware-oppdateringer til spilleren heller. Noen som kjenner til dette problemet, evt. har en løsning? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Da fant jeg en firmwareoppdatering.. hjalp ikke. Funnet ut at dette skjer nesten konsekvent når den skal gå fra i spille WMA til å spille MP3, men ikke motsatt. Den stopper når det er mellom 3 og 0 sekunder igjen til den skal hoppe til neste. Skjer uansett spillemodus. Noen andre som kunne testet dette på en Zen V Plus? Hiv en MP3 og en WMA i en spilleliste, og se om den stopper opp med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå