Gå til innhold

CV kritikk og spørsmål om karakterer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg ble det litt uoversiktelig. Tenk at han som leser søknaden din sjelden bruker mer enn 30-45sekunder på å lese gjenn, hvis det er mange søkere.

Jeg fikk ikke med meg klart nok hva som var relevant.

Jeg vil anbefale noe i den stilen som ble linket til over, jeg har hatt nær 100-prosent treffsikkerhet på den siste stunden, etter jeg fikk dreisen på selve søknaden. Så et slikt oppsett burde i allefall fungere like bra eller bedre.

Det er alltid greit å kunne velge og vrake mellom alle mulige jobber, så nær perfeksjonering [10min ekstra] er en god invistering.

Alt i alt, så burde du fjærne det som ikke er relevant for det du søker på og jeg savner referanser, men det tar du kanskje separat.

Lenke til kommentar
For meg ble det litt uoversiktelig. Tenk at han som leser søknaden din sjelden bruker mer enn 30-45sekunder på å lese gjenn, hvis det er mange søkere.

Jeg fikk ikke med meg klart nok hva som var relevant.

Jeg vil anbefale noe i den stilen som ble linket til over, jeg har hatt nær 100-prosent treffsikkerhet på den siste stunden, etter jeg fikk dreisen på selve søknaden. Så et slikt oppsett burde i allefall fungere like bra eller bedre.

Det er alltid greit å kunne velge og vrake mellom alle mulige jobber, så nær perfeksjonering [10min ekstra] er en god invistering.

Alt i alt, så burde du fjærne det som ikke er relevant for det du søker på og jeg savner referanser, men det tar du kanskje separat.

8636180[/snapback]

referanser og personalia er slettet av hensyn til personvern :) Så det er der det, bare ikke i den revisjonen dere så :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...