Hellemyr Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Om noen av dere fulgte med på Hvordan lage vannkjøling tråden til Skylinepower, så nevnte jeg der at jeg hadde planer om å lage noe. Er ikke ferdig enda, men har noen bilder om hvordan blokken er nå. Jobber på verkstedet på skolen, så får ikke jobba så mye. Sånn var det jeg hadde planer om å lage den. Sånn ser den ut nå. Må borre og gjenge opp noen M4 gjenger i hjørnene og pussen den litt. Kobberet til blokken har jeg fått fra et nikkelverk hvor de også produserer det reneste kobberet i verden Her er tegninga med mål av plexi toppen. Her er hvordan plexitoppen ser ut nå, har ikke fått jobber veldig mye med den, så har jeg også ødelagt mange topper, fordi det er et helvette å frese det. Blir ferdig en gang før sommerferien. Skal også bestille ny vannkjøling til blokken, blir Swiftec QP 240mm radiato og en DDC355 med Petras top. Skal bestille denne uka, bare jeg får bestemt med hvor hvor jeg skal kjøre det. Isteden for vanelige PVC slange, så har jeg planer om å bruke 15mm kromma kobberrør Må virkelig beklage de elendige bildene, har ikke noe bedere kamera tilgjengelig. Endret 16. mai 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 bra jobbet! ventet bare på det. skal du lage flere? bra jobbet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå