avalaker Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Sikkert veldi enkelt, men fant det ikke ut Hvordan kan jeg deaktivere msn fra xboxen, slik at jeg ikke logger inn på msn når jeg starter opp boxen?? Utrulig iriterande når eg har pcen ved siden av meg uansett.. og jeg blir logga av på den. Tar jo også en evighet å skrive med xbox-kontrollen... (vet det kommer et tastatur, men ser ikke poenget med msn), men nyskjerrig som jeg er så måtte jeg teste. Endret 16. mai 2007 av avalaker Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Du trykker på IM 0g Chat og skal deretter trkke på bladet messenger og derifra trykker du X, tror jeg, eheh Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Eneste valget jeg har er "sign in to messenger" Lenke til kommentar
hmz Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Du kunne sett på denne posten da HER Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 prøvde å finne noen med samme problemet, men fant d ikke, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå