Rockna Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Var i butikken i går å så etter isbjørn til 16.mai, og jeg så bare øl som jeg trodde var tuborg. Dette var den nye isbjørn flasken, hvorfor har de byttet flaske? Synes dette var litt dumt, pga at den lange halsen som var på den gammle isbjørn flasken skilte seg litt ut fra de andre øl flaskene. Hva syns du om dette? Lenke til kommentar
hauska Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Haha, tenkte først det var snakk om den cola-saften som man bare får på isbjørnflasker, men seff var det øl du snakket om! Jeg har ingen mening i denne saken, men det var helt sikkert mye bedre med isbjørn! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Har ikke noe spesielt forhold til isbjørn, men er synd de har bytta vekk den lange flaska. Flasker med lang hals virker mye mer fristende og ser i mine øyne bedre ut enn de vanlige tuborg/ ringnes flaskene. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg tipper de bytta fordi de brune er billigere å produsere. Isbjørn er jo trossalt billig-øl, og da trenger de billig-flasker. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Haha, tenkte først det var snakk om den cola-saften som man bare får på isbjørnflasker, men seff var det øl du snakket om! Jeg har ingen mening i denne saken, men det var helt sikkert mye bedre med isbjørn! 8629339[/snapback] trudde det samme først eg og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå