Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente i klassen fikk meg sammen med en annen.

Anbefalte innlegg

Hei! I dag kom en jente bort til meg som jeg ikke har snakket noe særlig med og kalte meg sin kjære (for å si det milt). Jeg begynte jo å lure og jeg fikk etterhvert greie på at en annen jente i klassen hadde vært på fære på pure faen. Heldigvis var skolen slutt da, men hva skal jeg gjøre nå? Noen forslag? Alt untatt spam tas imot med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eid :p

neida, først ville jeg tatt opp saken men hu jenta som var slem mot deg, også tatt det opp med hu jenta du "er sammen med" og sagt det rett ut, at hun ble lurt. få med deg hun som var slem også. kommer vel litt ann på hvordan ditt forhold er til hun som dy "er sammen med"

Endret av win32
Lenke til kommentar
Jeg kan jo ikke bare si "Dette er retten og sletten løgn" eller "Dette er retten og sletten usant det!" så vet dere om noen andre så ville jeg blitt yderst taknemlig.

8628287[/snapback]

Du kan jo det?

- Hvis du ikke liker jenta du er "sammen med", ser jeg egentlig ingen annen utvei. Du har jo tross alt blitt lurt inn i det.

Endret av Per89
Lenke til kommentar

Som vi sier på godt norskt: Nå er du pult!

Men sånn helt serr. A er Your true Love og B er Bitcha som fikk deg oppi det.

Forklar A :love: at B :ph34r: har gjort noe faenskap og at det er uakseptabelt. Skjønner ikke A det så får det værra. Forklar B at hvis noe sånt skjer igjen så *insert random threat" med a.

Enklere er det ikke.

Endret av Stinkey
Lenke til kommentar
kan vel hende de kødda med deg? du har jo ikke sagt noe mer enn at ho kom bort til deg å sa "kjære"! oo, glemte nesten å si ser'u!  :ph34r:

8628699[/snapback]

Almost shame on you.

Ja, kanskje du tar deg vann over hue ser'u. For hu sa bare kjære til deg? Jeg ble sagt det til av ei jeg faktisk var sammen med på barneskolen. Det var riktignok det siste som ble sagt mellom oss såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar

Det er ikke alt! Hun kom bort for en times tid siden og spurte om vi skulle gå et folketomt sted for å "ta oss en tur og preike litt om livet" som hun så pent uttrykte det, heldigvis var jeg opptatt. :) Obs! Deres nedlatende (som jeg ser dem) innlegg har blitt raportert.

Lenke til kommentar

Minner om reglene for posting her, og spesielt mitt favorittpunkt:

3. Med unntak av poster som strider mot punkt 2 gjelder følgende enkle regel: Ingen spørsmål er for dumme eller flaue til å fortjene seriøse svar.

Mener dere at en tråd er useriøs så rapporter den. Enkelt og greit.

Mener dere at en bruker er useriøs eller barnslig eller hva det måtte være så gjør eventuelt det samme. Men husk at vi er forskjellige alle sammen og har forskjellige oppfatninger om hva som er problematisk i livet. Oppgaven vår i denne kategorien er ikke å sette oss til doms over folks situasjon, men å hjelpe dem å finne en løsning på den.

Det betyr ikke at man ikke kan ha oppfatninger om en tråd eller bruker. Men det skal under ingen omstendighet kommenteres i tråden, utover det som faktisk er emne for tråden. Og å gjøre det etter at en moderator alt har ryddet tråden for spam en gang er slett ikke greit.

En del poster er slettet, av ulike årsaker.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...