Gå til innhold

Hva har russen gjort på din skole?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overraskende nok er det eneste (som jeg har sett) Heimdalrussen har gjort i år, å bombardere kantinen med vannballonger i matpausen, og gjøre "matpakkeraid", dvs. rappe matpakken fra alle førsteklassingene og være snille å auksjonere dem tilbake til sine opprinnelige eiere. :roll:

Lenke til kommentar

På våres skole (Breidablikk U-skole i Sandefjord) kom russen på mandag, midt i engelsk-tentamen :!: Uheldighvis så var jeg ferdig rett før de kom, men fikk høre at lærerne slo på brannalarmen slik at dørene ble stengt eller noe :p

Folk som gikk borte i gata hørte at alarmen gikk og masse rart... :)

Lenke til kommentar
men fikk høre at lærerne slo på brannalarmen slik at dørene ble stengt eller noe :p

8627829[/snapback]

Er helt normalt at alle dører stenges og låses når det brenner da!!.. må jo passe på at det ikke kommer oksygen til flammene. men personene inne i bygningen er ikke viktige!!.. det kommer jo nye elever:d

På skulen vår er da nok me som må laga liv ja. gå ned til vgs og "hente" russen med vannbalonger. er ikke noe liv det nei

Lenke til kommentar

Skolestyret i år er temmelig nazi, og terrordagen ble stoppet fem minutter inn i skoledagen med rimelig kraftige advarsler til russen om det vedvarte. Terrordagen hadde til da bestått av vannspruting og et par melbomber. Tror aldri det har vært så lite moro før.

Lenke til kommentar

Russen på Lillestrøm VGS er den dølleste russen noen sinne! Det er de hvert år! Dette vet skedsmorussen, som har skole bare noen hundre meter unna.. Lillestrøm VGS har som oftest inngangen sin full av egg som skedsmorussen står for.. MEN! til neste år er jeg med i russekullet, og kompisene mine noen venninner og jeg, har bestemt oss for at vi må heve nivået på Lillestrømrussen noen hakk til neste år :p

Gleder meg som en unge til jeg er russ as! :w00t:

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er skuffet over russen på vår skole. All russeaktivitet jeg har sett er at de bandt en elev fast til en stolpe og sto å så på henne i 10 minutter, før de slapp henne fri.. uten vanngæver eller noe.. :/ kjip russ i år..

Lenke til kommentar

på sortland vgs så hadde de terroruke ei uke,

mandag: tegnet bart på de som ikke hadde

Sprayet parfyme på de som ikke hadde joggeklea. d begynte å lukte veldig på slutten av dagen.

Det førte til at de måtte slutte me teeroren etter 2 dager

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Vi har ikke en tredjeklasse på skolen vår før til neste år, men naboskolen sin russ ville selvfølgelig ta jobben. De klarte det ikke. Det endte med at vi bombaderte dem med vannballonger og diverse (helte en bøtte vann i hodet på en av dem mens han røykte bl.a).. Så det var mer vi som plagde russen enn omvendt.

Lenke til kommentar

Har russen blitt temmet??

Husker da jeg gikk på Røyken VGS, da løp elektro læreren min etter russen med brann slange og spylte dem ut a skola, men læren i parrallel klassen skreik "10 til hver elev som banker en russ", noe som endte i en velta russe buss...

savner rampe strekene dems...

husker året før eller noe, så greide russe pressidenten og kræsje sin bestevenns nye Audi, dagen etter fikk han innreise pass til Statene, dagen etter det ble det kanselert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...