Rinox Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Hei jeg har noen spørsmål om Gears of War på xbox360 live - Ofte har noen sniper... Hvordan får jeg tak i det? - Hvordan fungerer dette geværet med motorsag? Når jeg trykker B så starter den liksom opp, men når er det jeg kan bruke den. Må jeg vente med å gå inntil en fiende helt til sagen er startet opp? Det var mine to spørsmål for øyeblikket. Flere kommer nok sikkert Endret 16. mai 2007 av Rinox Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei jeg har noen spørsmål om Gears og War på xbox360 live - Ofte har noen sniper... Hvordan får jeg tak i det? - Hvordan fungerer dette geværet med motorsag? Når jeg trykker B så starter den liksom opp, men når er det jeg kan bruke den. Må jeg vente med å gå inntil en fiende helt til sagen er startet opp? Det var mine to spørsmål for øyeblikket. Flere kommer nok sikkert 8627221[/snapback] - Du må plukke opp sniperen, akkurat som alle andre våpen. Det er heller ikke alle maps sniperen er med. Den er også veldig bra balansert mellom begge basene. - Ja. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 hold inn B og gå/løp mot en så sager du han/henne opp Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Takk, dere. Hvis jeg har flere spørsmål kommer de nok her Gøy å sage opp hverandre Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Gøy å sage opp hverandre 8627320[/snapback] KOmmer heilt ann på hvilken sideav sagen man står på Men ja, det er og blir tilfredstillende å få inn noen deilige sagspor. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvis du blir skutt på mens du har aktivert motorsagen må du aktivere den på nytt. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Takk, DP Rusher Lurte litt på det Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Nokon som har nokon tips? Føler at eg blir veldig lett eijd på nettet. Ikkje artigt Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Hva er den lasertingen som lager eksplosjon? Hvordan kan jeg finne ut hvor den er og hvordan virker den? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Den ligger bare på enkelt baner; Fuel Depot, Garden, Rooftops, Tyro Station Nokon som har nokon tips? Føler at eg blir veldig lett eijd på nettet. Ikkje artigt 8632845[/snapback] Slutt å bruk saga, lær deg hagla. Ikke sikt mye med hagla, da mister du mye tid. Se på andre og spill mye. Våpen som er lette å bruke: Pistol (3 skudd og et slag), Boomshot, hagle og sniper med active reload. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Synes haglen er så vanskelig, jeg.. Klarer bare ikke å bruke den.. Noen triks? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hagla er heilt konge den i nærkamp! Men som noen over her sa, ikkje bry deg med å sikte inn heile tida. Taper veldig mye tid på det. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Synes haglen er så vanskelig, jeg.. Klarer bare ikke å bruke den.. Noen triks? 8633782[/snapback] i Gears kommer det totalt ann på om hosten har bra linje, det er først da du kan bruke våpna skikkelig. Jeg er ihvertfall sykt lei av å vente 0,5 sek for at kulene skal komme.. kan hende det er noe som dette du opplever.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå