Svendsen Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Er det noen her som scripter i mIRC ??? Hvis det er mange som gjør og i tillegg mange som behøver hjelp, kanskje man hadde behøvd en egen Heading for det. Egentlig lurte jeg bare på om det var mange "norske" som scripta i mIRC. HAr sett litt her inne og det virka ikke som om det var for mange... La merke til at en snakka om å scripte IRC..... forskjell på IRC og mIRC.. Men er jo mulig han mente: å lage en irc klient Lenke til kommentar
supersmalltalk Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hei. Jeg drev en del med mIRC scripting før. Men dette er det ingen fremtid i, og er et veldig begrenset området. Alt koblet opp mot en IRC client, blir for ensformig. Med delphi kan du bygge IRC clienter og lage hva du vil, er liksom bare ideene som starter deg. PHP er jo mest egnet til websider men det kan allikevel gjøres mye mer i PHP en i mIRC scripting. Skal det diskuteres mIRC scripting, tror jeg det er smart og ta det på et forum til en mIRC hjemmeside. Tvile på det blir så veldig støttet her, med tanke på at lite folk "scripter" i mIRC. TCL scripting er bedre hvis det skal gjøres noe i IRC sammenheng. Min mening. Mvh Kjetil Tveit OddsSiden.com Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 FØRST: sorry hvis dette taes som spam. Har satt opp eget forum der man diskutere mIRC scripting http://www.stianweb.com/forum så det var nesten 60 som hadde lest detta innlegget så... Kan jo være at folk bare er nyfikne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå