tom waits for alice Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg har nylig anskaffet et diNovo Edge. Deilig tastatur på alle måter (selv om jeg savner numpad.) Men jeg har ett problem. Jeg har for (u)vane å treffe touchpad'en når jeg bruker piltastene. Og dermed sprettet markøren hit og dit. Kjedelig når man sitter og posisjonerer et objekt i et design. Så spørsmålet er: Finnes den noen måte å disable touchpad'en på. Jeg har lett i kontrollpanelet, og på Google, men finner ikke noe sånn umiddelbart. Geir Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Hmm.. Vet ikke om det er det du er ute etter, men på itpro.no stod det: "Pekeplaten TouchDisk deaktiveres når du trykker på Fn og venstreklikker" Ser ut som fn + høyreklikk skrur det på igjen, skal vi tro aphnetwork.com Endret 16. mai 2007 av Anigmama Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Blink! Genialt, da slipper jeg å åpne kontrollpanelet hver gang. Takk skal du ha! Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå