Painapple Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Eg elskar realistiske spel... Eg veit om Red orchestra, og ArmA, men kva andre realistiske spel finnst? Same kva sjanger; bilspel, skytespel, sverdkampspel, etc. Endret 16. mai 2007 av Painapple Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Falcon 4: Allied Force - Flysimulator Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 operation flashpoint er svært realistisk Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Silent Hunter seriene er vel noen av de mest realistiske ubåtsimulatorene med hendelsesforløp fra WW2 Lenke til kommentar
Holten Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Far Cry! Og Crysis som kommer nå! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Far Cry! Og Crysis som kommer nå! 8627015[/snapback] *host* var det noen som sa realistisk? *host* Er vel ikke akkurat det mest realistiske du kommer over ... Lenke til kommentar
Holten Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 *host* var det noen som sa realistisk? *host* Er vel ikke akkurat det mest realistiske du kommer over ... 8627028[/snapback] Hehe..tenkte vel mest på grafikken jeg Sorry.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Silent Hunter seriene er vel noen av de mest realistiske ubåtsimulatorene med hendelsesforløp fra WW2 8627011[/snapback] Nå tror jeg ikke det finnes så mange ubåtsimulatorene med hendelsesforløp fra WW2 . Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Apropos ubåtsimulatorer: Sub Command er en simulator som tar for seg Akula-, Los Angeles- og Seawolf-klassene av moderne angrepsubåter. Det blir stort sett ikke mer realistisk i et dataspill. Man kan tross alt ikke simulere stort mer enn selve prosessen å navigere, målsøking og angrep på et nokså generelt grunnlag. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Microsoft Flightsimulator X Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Lock on modern air combat vil jeg tro er ganske realistisk. Endret 20. mai 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 dark messiah, er veldig realistisk (det er fantasy da, realistisk fantasy) Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 hmm... Takk for alt (så langt, håper det kjem fleire forslag ) Men er da nokon som veit om eit middelalderspel Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 mount & blade er et realistisk RPG spill. ikke noe magi eller magiske healing potion. man kan slåss fra heste ryggen og man kan prøve hele spillet gratis før man kjøper det. link til mount & blade http://www.taleworlds.com/ et annet ganske realistisk FPS er The Regiment, minner en del om de 3 første rainbow six spillene. det er ikke like realistisk som arma eller ofp, men slår de fleste andre spill når det kommer til realisme Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 dark messiah, er veldig realistisk (det er fantasy da, realistisk fantasy) 8628303[/snapback] han sa noe der da?? også er vell gothic 1-2-3 litt egentlig, var jo sånn før i tiden bare det lvl er ikke så veldig da men det andre Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Harpoon 3 - http://advancedgaming.biz/index.php?cevent=page.view&id=59 Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) mount & blade er et realistisk RPG spill. ikke noe magi eller magiske healing potion. man kan slåss fra heste ryggen og man kan prøve hele spillet gratis før man kjøper det. link til mount & blade http://www.taleworlds.com/ et annet ganske realistisk FPS er The Regiment, minner en del om de 3 første rainbow six spillene. det er ikke like realistisk som arma eller ofp, men slår de fleste andre spill når det kommer til realisme 8628530[/snapback] Ja, eg har faktisk kjøpt mount&blade....Eg vil på da hjertelegste andbefale da til ALLE Endret 16. mai 2007 av Painapple Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Far Cry! Og Crysis som kommer nå! 8627015[/snapback] *host* var det noen som sa realistisk? *host* Er vel ikke akkurat det mest realistiske du kommer over ... 8627028[/snapback] haha. begynnte faktisk å le litt av misforståelsen her "Crysis - realistisk.. ptss Lenke til kommentar
JimmyVolatile Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 I tillegg til Live For Speed har du også fantastiske Richard Burns Rally i kategorien Hyperrealistisk (Bil)spill. Det er deg, bilen og vegen og ingen tilgivelse for tabber med gass, brems eller sporvalg. Resultat: Vanvittig spennende, utfordrende og utrolig deilig når man endelig suser over mållinja til bestetid ...eller....kommer seg over mållinja tidsnok til neste løp i det hele tatt. Man føler virkelig at det er en bil man har kontroll over der alle små bevegelser i ratt og gasspedal gjenspeiles i bilens reaksjoner. Også ser det rimelig fett ut også... Selges for kr 99 på gamezone eller 49 hos cdon...beklager reklamen men har du ratt og pedaler er dette bare en perle man må få med seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå