Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Blues Brother er helt klart en klassiker, men det gjør også at dette er en film de fleste virkelige filmentusiaster allerede har i samlingen. Jeg har den ikke enda, så jeg slenger meg med. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 1. TomHel 2. JohnAmund 3. ostehøvel 4. Egilsano 5. Mojo Pin 6. afirm Result: 4 Powered by RANDOM.ORG Egilsano vinner... Filmønske (eller filmer. Film + simpsons eller simpsons + simpsons) på PM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Jippi. Beklager sen respons, men jeg har ikke vært på pcn før nå: - Old School - Truth about Charlie - Demontown aka Glory Days - Halloween 5 - The Rock - Monsters of Metal vol.2 (2 disk) (samling av musikkvideoer) - The New World - Duplex Alle untatt "Monsters of metal vol.2" er med norske undertekster (hadde uansett vært tåpelig med teksting på de låtene der ). Noen av filmene har også navnet på forrige eier skrevet på seg, men alle diskene er så og si ripefrie og har cover som er i god stand. Trekker i morgen klokken 23.00 Endret 8. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Bumber denne litt, sånn jøst in keis noen ikke har fått med seg lista og har lyst å melde seg på. Trekkingen blir uansett klokken 23.00, uavhengig av hvor mange som melder seg på Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg er med. Endelig noe jeg har lyst på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Får jeg lov til å tippe at det er musikk-dvden? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det står mellom to stk. Jeg skal holde kjeft, så den som vinner ikke velger en av dem på pur faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) List Randomizer There were 3 items in your list. Here they are in random order: 3 - Mimir 1 - athorb 2 - TomHel Filmønske og adresse på PM. edit: Altså øverste på lista vant. Endret 9. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Selv om jeg ser at Mimir ikke har vært pålogget etter trekningen i går, så har jeg sendt han en PM om at jeg kommer til å trekke på nytt igjen klokken 23.00 i kveld dersom jeg ikke får noe svar. Dette for å ikke ødelegge flyten i tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Ny trekning: List Randomizer There were 2 items in your list. Here they are in random order: 1 - athorb 2 - TomHel Altså athorb vant denne gangen. You know the procedure. Endret 10. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Flotters, her kommer filmene dere kan velge blant: De battre mon coeur s'est arrêté Quo Vadis Star Wars: The Clone Wars Infamous The Last Man on Earth Alle er norske utgivelser, unntatt Last Man... som er kjøpt i England. Infamous heter Beryktet og den franske heter The Beat That My Heart Skipped. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg