Alinoe Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Med Åssen sender folket filmene? Sånn pakke greie fra Posten? Jeg sendte min ut med helt vanlig post. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Og med helt vanlig post mener du? I pakke liksom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg kjøper bobleplast-konvolutter til 10kr stk. Frankerer selv, det sa postdama at ble billigest. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvis du bare tar vare på det du får filmene i når du bestiller fra nettet, så kan du bruke dem om igjen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg bruker bare det jeg får filmene i fra forrige vinner. Det tar jo bare 1-2 dager før jeg får filmen uansett. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Da er det på tide med en trekning TomHel athorb DoktorBacon Mikkel™ Hr. Jenssen JohnAmund Dragen Mimir Wikipedersen Wolowitz Alinoe Ari Gold Og vinneren er: Here are your random numbers: 12 - Ari Gold Timestamp: 2009-04-07 08:54:35 UTC Gratulerer! Send PM Endret 7. april 2009 av ostehøvel Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Neimen, igjen da! Jeg skal bort senere i dag og blir til over helgen. Noen mulighet for at vi tar en hurtigtrekning?! Hvis to eller flere er meldt på innen kl. 16.30 i dag blir det trekning da. The movies er som følger: Fist of Fury Collateral Damage ** Har Potter og Føniksordenen HD DVD Counter Force/Direct Hit/Layover/Final Cut, en boks med fire filmer * The Touch * Rambo II Man on Fire Anti Killer New Police Story Edison Poseidon Behind Enemy Lines II The Terminator Attack Force * Svenske filmer med norsk tekst ** Aldri åpnet, fortsatt i pakning Filmene er originale med norsk tekst. Endret 7. april 2009 av Ari Gold Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det funker, go for it. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 med... ta en hurtigtrekning du Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg er med! Hurtigtrekning går fint det Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Random.org: 2 Wolowitz, film og adresse på PM. Er du rask så sender jeg den i dag, ellers må jeg vente til mandag. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg er treig Nye filmer: trekkes onsdag kl 18 Animal House Norsk utgivelse, sone 2 Audio: Engelsk 5.1 Tekst: Norsk, svensk, dansk, finsk, russisk Merk: Covertittel er "Deltagjengen" The Blues Brothers Britisk utgivelse, sone 2 Audio: Engelsk 5.1, Fransk 2.0, Italiensk 2.0, Spansk 1.0, Tysk 1.0 Tekst: Norsk, engelsk, svensk, dansk, bulgarsk ++++ Mint condition National Security Norsk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, Tjekkisk, Ungarsk, Russisk 5.1 Tekst: Norsk (m.m) Merk: Mangler en plastikbit på bunnen av coveret (ikke synlig i filmhylla) The Simpsons: Around the world in 80 D'ohs Svensk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, fransk, tysk, spansk, italiensk 2.0 Surround Tekst: Norsk (m.m) The Simpsons: Raiders of the lost fridge (Classics) i plastikk Norsk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, fransk, tysk, spansk, italiensk 2.0 Surround Tekst: Norsk (m.m) The Simpsons: Gone Wild i plastikk Svensk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, fransk, tysk, spansk, italiensk 2.0 Surround Tekst: Norsk (m.m) Kan liste episoder på simpsons-DVDene: Around the World in 80 D'ohs: imdb episode-gjennomsnitt = 7.3 30 minutes over Tokyo Simpson Safari Blame it on Lisa The Regina Monolouges Gone Wild: imdb episode-gjennomsnitt = 7,4 Homer's Night Out Sunday. Cruddy Sunday The Manison Family Homer the Moe Raiders of the lost fridge: imdb episode-gjennomsnitt = 8.6 Burns Verkaufen der Kraftwerk Lisa the Vegetarian King-Size Homer Guess Who's Coming to Criticise Dinner? Vinner kan velge en film + en simpsons film, eller to simpsonsfilmer... Endret 7. april 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg er meeeeed! Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hmmm.. Trodde jeg skulle få litt oppslutning med Blues Brothers da :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Satser på at det ikke kommer flere vi Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Blues Brother er helt klart en klassiker, men det gjør også at dette er en film de fleste virkelige filmentusiaster allerede har i samlingen. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har den faktisk ikke, så jeg er med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg