Movieheart Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Melder meg gjerne frivillig her - gir bort filmen RPM 9502913[/snapback] Det høres fint ut. Bare sleng de ut så får vi se om det blir noen interesse for de. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Melder meg gjerne frivillig her - gir bort filmen RPM 9502913[/snapback] Det høres fint ut. Bare sleng de ut så får vi se om det blir noen interesse for de. 9503515[/snapback] Ja, gir som sagt bort RPM (dvd) Regner med det er greit med en film om gangen? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Melder meg gjerne frivillig her - gir bort filmen RPM 9502913[/snapback] Det høres fint ut. Bare sleng de ut så får vi se om det blir noen interesse for de. 9503515[/snapback] Ja, gir som sagt bort RPM (dvd) Regner med det er greit med en film om gangen? 9504980[/snapback] Det beste ville vell ha vært å lagt ut flere filmer samtidig. Så er det større sjanse for at det er flere som melder seg på og dermed får vi en bedre flyt i tråden. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ja.., det får vel være måte på storforlangelse Jeg har bidratt med en film i denne omgang, man bør vel heller etterlyse at andre bidrar med sine da, enn at jeg skal komme med flere Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ja.., det får vel være måte på storforlangelse Jeg har bidratt med en film i denne omgang, man bør vel heller etterlyse at andre bidrar med sine da, enn at jeg skal komme med flere 9505317[/snapback] Det er vell ikke noen storforlangelse. Det har alltid vært sånn at vinneren legger ut flere filmer så folk kan få velge. Når du bare legger ut en film er det ikke noen stor sjanse for at det er mange som viser sin interesse og dermed tar det lang tid før vi kan få kåret en vinner slik at vi kan fortsette med nye trekninger. Hvis du har vært innom DVDarkivet har de en akkurat lingnende tråd og der fungerer det veldig bra. De har klare regler om at vinneren legger ut nye filmer så fort som mulig og alle legger ut flere filmer samtidig. Der er det sånn at det er en trekning hver dag. Trenger ikke å etterlyse at andre bidrar med sinde filmer når du har meldt deg frivillig til å legge ut noen filmer. Egentlig var det jo Hypernurket sin tur til å legge ut nye filmer siden det var han som vant forrige trekning. Siden han ikke ga noen lyd fra seg etterlyste jeg noen som kunne melde seg frivillig. Vi kunne ikke ha foretatt en ny trekning heller siden det var kun Hypernurket som hadde meldt seg på trekningen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ok.. har ikke deltatt her før, og ikke vunnet noenting for å nevne det. Bare observerte tilfeldigvis denne tråden, og tenkte jeg kunne hjelpe litt til. Har dessverre ikke flere å gi bort i øyeblikket, så om det er for lite med en må gjerne andre overta Ps. Har gitt bort flere bæreposer med filmer til biblioteket og Fretex tidligere. Hadde jeg visst om dette, skulle jeg holdt av en del av dem Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Ok.. har ikke deltatt her før, og ikke vunnet noenting for å nevne det. Bare observerte tilfeldigvis denne tråden, og tenkte jeg kunne hjelpe litt til. Har dessverre ikke flere å gi bort i øyeblikket, så om det er for lite med en må gjerne andre overta Ps. Har gitt bort flere bæreposer med filmer til biblioteket og Fretex tidligere. Hadde jeg visst om dette, skulle jeg holdt av en del av dem 9505399[/snapback] Ok... Hvis det er greit for deg så kan jeg legge ut noen filmer da? Endret 16. september 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Selvfølgelig" Kan da ikke se at det skader tråden på noen måte at flere legger ut filmer(?) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Selvfølgelig" Kan da ikke se at det skader tråden på noen måte at flere legger ut filmer(?) 9505509[/snapback] Det beste er at bare en legger ut filmer om gangen. Hvis flere legger ut blir det bare rot med hvem som melder seg på og på hvilken trekning de melder seg på. Denne tråden er på en måte som en konkuranse hvor det er vinneren som får legge ut nye filmer. Men hvis det er ønskelig at flere kan legge ut filmer samtidig kan vi jo lage en ny tråd for dette. Så kan vi for eksempel i den tråden kjøre et system der folk bytter når det ønsker dem uten noen form for utrekning osv. --- Uansett, her er filmene jeg legger ut til neste trekning: The Contract Hellboy (Leiefilm) Ikke Fortell at Barnevakten er død James Bond - Die Another Day (Leiefilm) Jul i Borettslaget Ulvehunden Valen TV Slipstream (Leiefilm) Ringene Herre - Ringens Brorskap Ringene Herre - To Tårn Ringene Herre - Atter en Konge After the Sunset The Longest Yard Out of Time Endret 17. september 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ikke mye aktivitet her så jeg legger ut noen flere filmer. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Heii. Jeg har tydeligvis vært litt inaktiv pga jobb osv. Jeg har en del filmer som godt kan legges ut: - van helsing. - housebands and wifes - u2 my friend - on the line - cinema paradisio - children of the corn Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) ja Endret 24. september 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Niravana1 vant min runde da ^^ Han valgte seg filmen : Cinema Paradisio. Og til alles informasjon, er jeg ikke en han, men en hun. For jeg merker at de fleste skriver han til benevnelse av meg ;p Endret 26. september 2007 av Hypernurket Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nå ble det en del rot i tråden. Det er fortsatt Movieheart sine filmer som gjelder? Kunne virke som om Nirvana1 svarte på Hypernurket sine filmer Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bør jo si at det er Hypernurkets filmer som teller, i og med at det var han som fikk forrige film. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Men jeg vant Hypernurket's runde, så jeg får legge ut noen filmer. Mine bidrag: Hold Kjeft! (R2-NO) Hard Rain (R2-NO) Last Embrace (R2-NO) The Punisher (R2.NO) Ranerne (R2-NO) Wallander; Hundarna I Riga (Lite pappcover, billag til Aftonbladet, R2-SE) Mongoland Mitt Navn er Radio (R2-NO) Nurse Betty (R2-NO) The Phantom of the Opera (Dario Argento, R2-DK) Cat o' nine tails (R2-NO) Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg kan godt være med Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kan vel være med jeg å Lenke til kommentar
athorb Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ble det noengang kåret noen vinner her da? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Ble det noengang kåret noen vinner her da? Det er vell opp til den som har lagt ut noen filmer å kåre en ny vinner. Men vil anbefale tråden på DVDArkivet til alle her inne. De har en mye bedre flyt. Der kåres det en vinner hver dag. Endret 16. oktober 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg