Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hiver meg med. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Yeah. Før eller siden må jeg jo vinne. Tiden er kommet. Du vant etter en spennende trekning med tre terningkast der halvparten av deltakerne falt vekk i hver runde. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Yeah, endelig.^^ Skulle vunnet litt tidligere, før jeg solgte alle 'stortitlene' til Gamestop. Skal vel allikevel greie å grave fram noe. Haisommer, 2-disc (Norsk tittel på cover, norsk tekst) The Hills Have Eyes - 2005-Remake(Norsk tekst) Schpaa Spy Game(Norsk tekst) Resurrection Of The Litte Match Girl(Uåpnet,pappcover utenpå dvden, norsk tekst) ...And Justice For All(Uåpnet, norsk tekst) Stay(Åpnet, ikke brukt, norsk tekst) School Of Rock(Norsk Tekst) Pusher(Norsk Tekst) The Jacket(Norsk tekst) Half Nelson(Norsk tekst) Candyman(Amerikansk remake, norsk tekst) The Black Dahlia(Norsk tekst) Titlene på coverene er identiske med de jeg har listet opp. Der det ikke står noe annet, er alle filmene brukt pent og sett èn gang. Let the games begin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er med. Husker jeg og lillebror skulle se Schpaa da den nylig hadde kommet ut, nede i kjellerstua. Storesøster, som var en drittunge på den tiden, gikk opp og sladra til mamma, så vi fikk ikke sett den Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nå får du kanskje muligheten.^^ Jeg er hjemme fra skolen rundt 14 i morra, tenkte å trekke da. Men hvis det er mange påmeldte i løpet av dagen, kan jeg jo like greit trekke før jeg legger meg. Altså om 12-14 timers tid, alt ettersom hva planene er for dagen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hadde vært greit for meg med trekning i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nei reglene er 24 timer, så da synes jeg vi kan overholde den. Selv om det blir noe overtid, så mener jeg det er bedre, enn for lite tid. Trekk i morgen når du kommer hjem. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 If those are the rules, then let's obey them. Trekker så fort jeg er hjemme, tror forelesninga er ferdig 14.00. Som vil si at jeg er hjemme 14.15 senest. Er du forresten med, Egilanso? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er du forresten med, Egilanso? Er med. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Se her ja. Koffein-overdose, leser bare hvert 4. ord i hver post Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 <Offtopic> Hadde det ikke vært bedre med et PHP system der man kunne melde seg på "/ </Offtopic> Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ehh... Og hvordan skulle vi da gjennomføre det? Funker da helt glimrende som det er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg