Hr. Jenssen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er hans valg, og om han ikke har flere tilgjengelig, er det vanskelig å legge ut flere. Han har allerede lagt ut et par filmer, og noen har allerede meldt seg på. Dere får jo bare vente til neste trekning da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ikke denne runden, men ha det i hodet til neste gang. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg skjønner jo at man prøver å legge ut ting man vil bli kvitt har dobbelt av osv. Men for min del, som har nesten alle sesongene er ikke disse simpson diskene så veldig spennende. Men så lenge det er minimum en påmeldt så skal vi vel ikke klage. Det er vel også lagt ut 2 filmer. Så lenge tråden fortsetter å leve er det jo greit. Jeg har akkurat oppdaget den, og ikke vunnet ennå. Så jeg håper den fortsetter å leve. Fra min side er det ikke noe klaging på personen som la ut disse simpson diskene, men mer som et velmenende råd. Lenke til kommentar
modin Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg vil si at de som legger ut HD-DVD kanskje er vel så ille, selv de som var dumme nok til å kjøpe seg inn i systemet vil bli kvitt discene sine, kan man da egentlig forvente at noen andre vil ha de? Folkens er det noen som vil ha Betamax... kanskje noen har de filmene som ble gitt ut på slike Playstation portable discer også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hva er betamax? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Okey dokey... flere filmer there is: Requiem for a Dream Britisk utgivelse, Sone 2 Lyd: Engelsk 5.1 Tekst: Engelsk Fantastisk film, gis bort fordi jeg vil ha den i norsk utgivelse (er ikke optmial bilde på denne) Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg vil si at de som legger ut HD-DVD kanskje er vel så ille, selv de som var dumme nok til å kjøpe seg inn i systemet vil bli kvitt discene sine, kan man da egentlig forvente at noen andre vil ha de? Folkens er det noen som vil ha Betamax... kanskje noen har de filmene som ble gitt ut på slike Playstation portable discer også? Eg fekk mange fleire med på trekning den gongen eg la ut HD DVDar enn tidlegare. Eg såg på det som ein suksess. Det finst sikkert nokon somm vil ha UMDar til PSPen. Og det finst folk som med glede samlar på Laserdisc. Og: eg la kun ut dublettar av HD DVD. Eg vil altså ikkje verta kvitt samlinga mi, som eg kjem til å ha glede av i årevis. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Tull! Ikke lat som du ikke dreit deg ut når du valge HD DVD istedet for Blu-Ray. Det var derfor jeg ventet med å velge. Endret 16. mars 2009 av Olum Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Olum: Har du sett samlinga til magnusbe? Gjør det før du kommer med slike kommentarer Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nope Men HD DVD tapte kampen. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tull! Ikke lat som du ikke dreit deg ut når du valge HD DVD istedet for Blu-Ray. Det var derfor jeg ventet med å velge. Eg kjøpte HD DVD *etter* at formatet døydde... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Bilder av samlingen, magnusbe? Endret 16. mars 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tull! Ikke lat som du ikke dreit deg ut når du valge HD DVD istedet for Blu-Ray. Det var derfor jeg ventet med å velge. Eg kjøpte HD DVD *etter* at formatet døydde... Det er jo i hvertfall uhyre billig da. Hva kjører du filmene på? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Går ut ifra at "alle" har "requiem for a dream"? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Olum og Kontorstol: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13342318 Lenke til kommentar
modin Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hva er betamax? Videoformatet som konkurerte mot VHS på begynnelsen av 80-tallet og tapte. Mindre kasetter og bedre bildekvalitet, men VHS vant til tross for at det var teknisk uderlegent. Proff versjonen av Betamax, Betacam vent krigen om proff formatet da, mot proff versjonen av VHS, M. Det viser vel at proffene setter pris på kvalitet og ikke blir lurt av markedsføring. Den digitale HD oppfølgeren til Betacam er fortsatt et populært format brukt til moderne fjernsynsproduksjon, og langt bedre enn HD-DV som er et svært komprimert format. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg tror du vil få flere påmeldte om di listet opp flere filmer, i stedet for episoder av Simpsons. Jeg tror de fleste heller vi ha hele sesonger av The Simpsons i stedet for bare fire tilfeldige episoder. Han la jo ut 2 filmer + 3 "filmer" med simpsons episoder. Om folk heller vil ha hele sesonger med Simpsons er irrelevant. Ingen vits i å presse han til å legge ut flere filmer. Det er uansett en påmeldt! Minner om at trådstarter la ut kun én film da han startet dette "prosjektet" for snart 2 år siden Endret 16. mars 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Og nå er det 3 filmer og 3 "simpsons-filmer".... Requiem for a Dream Britisk utgivelse, Sone 2 Lyd: Engelsk 5.1 Tekst: Engelsk National Security Norsk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, Tjekkisk, Ungarsk, Russisk 5.1 Tekst: Norsk (m.m) St. Andrew's Girls Norsk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk 5.1 Tekst: Norsk, Dansk, Svensk, Finsk The Simpsons: Around the world in 80 D'ohs Svensk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, fransk, tysk, spansk, italiensk 2.0 Surround Tekst: Norsk (m.m) The Simpsons: Raiders of the lost fridge (Classics) i plastikk Norsk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, fransk, tysk, spansk, italiensk 2.0 Surround Tekst: Norsk (m.m) The Simpsons: Gone Wild i plastikk Svensk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, fransk, tysk, spansk, italiensk 2.0 Surround Tekst: Norsk (m.m) Gir den ca. 1 time til. Endret 16. mars 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Og dersom noen enda ikke har vist interesse, kan du like så greit bare sende den til sagberg. Blir for dumt dersom alle skal vente til 5-6 stykker har meldt seg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg