afirm Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 DVD: Bondock saints/confession - Norsk tekst Hvilken confession film er det? Har du en link til imdb? Er med. Det er The Confession, med Alec Baldwin. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer, SitraX! Velg deg ein film og send ein pm! Lenke til kommentar
SitraX Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 legger ut filmer i morgen når jeg har sovet ut rusen:P Lenke til kommentar
SitraX Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 tar det nå likevell her er dvdene: The sin eater* Musketeer, aldri sett, bare åpnet* Mannen med jernmasken, fra 1977, ikke åpnet* The majestic onec upon a time in america* Platoon* Snake eyes* The golden child Long weekend* *= norsk tekst trekning rundt kl. 23 lørdag 14/3 SKÅL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Slenger meg med jeg også. Lenke til kommentar
SitraX Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Gratulerer Wolowitz! Send PM med valg av dvd. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 The Simpsons: Around the world in 80 D'ohs Svensk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, fransk, tysk, spansk, italiensk 2.0 Surround Tekst: Norsk (m.m) The Simpsons: Raiders of the lost fridge (Classics) i plastikk Norsk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, fransk, tysk, spansk, italiensk 2.0 Surround Tekst: Norsk (m.m) The Simpsons: Gone Wild i plastikk Svensk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, fransk, tysk, spansk, italiensk 2.0 Surround Tekst: Norsk (m.m) National Security Norsk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, Tjekkisk, Ungarsk, Russisk 5.1 Tekst: Norsk (m.m) St. Andrew's Girls Norsk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk 5.1 Tekst: Norsk, Dansk, Svensk, Finsk Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kan liste episoder: Around the World in 80 D'ohs: imdb episode-gjennomsnitt = 7.3 30 minutes over Tokyo Simpson Safari Blame it on Lisa The Regina Monolouges Gone Wild: imdb episode-gjennomsnitt = 7,4 Homer's Night Out Sunday. Cruddy Sunday The Manison Family Homer the Moe Raiders of the lost fridge: imdb episode-gjennomsnitt = 8.6 Burns Verkaufen der Kraftwerk Lisa the Vegetarian King-Size Homer Guess Who's Coming to Criticise Dinner? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg tror du vil få flere påmeldte om di listet opp flere filmer, i stedet for episoder av Simpsons. Jeg tror de fleste heller vi ha hele sesonger av The Simpsons i stedet for bare fire tilfeldige episoder. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg tror du vil få flere påmeldte om di listet opp flere filmer, i stedet for episoder av Simpsons. Jeg tror de fleste heller vi ha hele sesonger av The Simpsons i stedet for bare fire tilfeldige episoder. Støtter den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg støtter også den. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Enig med de andre, legg ut flere filmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er jo allerede èn person som har vist interesse, så da mener jeg ikke at man skal peise på med flere filmer for å få flest mulig påmeldte. En annen sak hadde det vært dersom null interesserte innen 24 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg