modin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Ok ny trekning Begynner med noen selv om jeg ikke kommer på alle filmene jeg har dobbelt opp av med en gang: (edit listen oppdatert) Funny face Breakfast at Tiffanys Mulholland drive Une Femme est une Femme Gilda le Mepris Made in USA Pierrot Le Fou Ok litsten er oppdatert (edit)... Trekning blir i Morgen klokken fire omtrent, litt i tidligste laget så jeg rekker Sovietisk 70mm på cinemateket Endret 7. mars 2009 av modin Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) jeg er med edit; du har forresten en "http" for mye i linkene dine Endret 7. mars 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Blir med på denne jeg også. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mottok filmen fra Hr. Jenssen idag, takk Lenke til kommentar
modin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ok nå er jeg hjemme så da blir det en liten oppdatering av listen, Da legger vi til: Une Femme est une Femme Gilda le Mepris Made in USA Pierrot Le Fou Der var listen komplett for denne gang... Jeg kan nok få tak i Stagecoach også da jeg har en venn som låner den, men det ville nok tatt litt lenger tid... Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Er med. Sjølv om det er upopulære franske svart-kvitt-filmar med i trekninga. Lenke til kommentar
modin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Sjølv om det er upopulære franske svart-kvitt-filmar med i trekninga. Der tar du Feil samtlig av de fire Godard filmene i trekkningen er i vakre hypersatured farger, og to av dem er faktisk til og med i Anamorphisk Widescreen... PS. For alles oppløsning ingen av dem handler om tørking av maling, eller maling av hus eller lignende (for de som bekymrett seg for det tidligere i tråden).... Det nærmeste man kommer maling er ansiktsmaling... Endret 7. mars 2009 av modin Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Oi! Her var det mye spennende! Med! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Trekningen burde ha vært i går. Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Ok jeg trekker, igjen travel hverdag og ting som kommer i veien så jeg må virkelig beklage: 1.Mojo Pin 2.Movieheart 3.Wolowitz 4.Magnusbe 5.Svinks 6.Ostehøvel 7.tjalla 8.athorb 9.Nistelrooy 10.sagberg Vinneren er: Result: 10 Powered by RANDOM.ORG Send PM med navn og adresse, og valg til meg. Endret 9. mars 2009 av modin Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fremdeles ikke mottatt film fra nirvana1 som jeg vant for snart en måned siden. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kult. Må lete frem noen filmer jeg da, kommer iløpet av kvelden tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg