Hr. Jenssen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Beklager. Spilte Left 4 Dead, og ble litt revet med. For en gangs skyld fant jeg en server med veldig brukbare folk. Ikke bare det - lagene var også ganske jevne.... Men vi vant med en grei margin. Anyway anyway, til det dere alle venter på. Kan ikke klage på deltakelsen i alle fall. 1. Insty 2. Wikipedersen 3. joaesp 4. ostehøvel 5. tjalla 6. sagberg 7. Mojo Pin 8. Panerai 9. CharltonHeston89 10. modin 11. Cryflopp 12. TomHel 13. afirm 14. Nistelrooy Resultat... Gratulerer! Filmønske, samt navn og adresse sendes på PM, så skal jeg få sendt filmen i morgen. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Og dermed bekreftes det at jeg ikke er direkte etterfølger av Snåsamannen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Faen, jeg leste 12... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ja, dette tok da tid. Vi kan si det sånn at jeg kjører en ny trekning ved midnatt, om et svar enda ikke har kommet på PM innen den tid. Fikk forøvrig filmen min fra Mojo Pin i dag. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ja, dette tok da tid. Vi kan si det sånn at jeg kjører en ny trekning ved midnatt, om et svar enda ikke har kommet på PM innen den tid. Fikk forøvrig filmen min fra Mojo Pin i dag. Oi. Den ble sendt i dagtidlig Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Lodder ut ; Alle er kjøpt i norge, så det er norsk tekst på alle. Bark! The missing Run for the money Black Hawk Down Min Misunnelige Frisør The Hitcher II: I've Been Waiting Marci X Baja The Dark ( uåpnet ) The Calcium Kid Jarhead ( leiefilm ) White Noise Route 666 Death to Smoochy Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Film frå TomHel og Infenso motteken i dag. Flott. Kan i samme slengen nevne at jeg enda ikke har mottatt filmen jeg vant 14. feb, nirvana1. Endret 5. mars 2009 av Infenso Lenke til kommentar
joaesp Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 I'm down again. (Ja, jeg har et behov for å kvitte meg med noen DVDer ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Film frå TomHel og Infenso motteken i dag. Flott. Kan i samme slengen nevne at jeg enda ikke har mottatt filmen jeg vant 14. feb, nirvana1. Fint Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 1. Wolowitz 2. Mojo Pin 3. TomHel 4. Magnusbe 5. Joaesp 6. Walnuts 7. Modin 8. hsds Og den heldige vinneren er : Here are your random numbers: 7 Timestamp: 2009-03-06 19:56:45 UTC Send pm med ønske og navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg