SirUstinov Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mulig å være med? Har aldri deltatt i denne tråden før Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, du kan være med. Jeg er ikke med. Har alle utenom SW. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mulig å være med? Har aldri deltatt i denne tråden før Selvsagt, så sant du har noe å lodde ut dersom du vinner Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Andre trekningen på kort tid hvor jeg har alle filmene som blir loddet ut. Muligens et tegn på at jeg begynner å få for mange filmer. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mulig å være med? Har aldri deltatt i denne tråden før Selvsagt, så sant du har noe å lodde ut dersom du vinner Jaja Count me in Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Andre trekningen på kort tid hvor jeg har alle filmene som blir loddet ut. Muligens et tegn på at jeg begynner å få for mange filmer. Neppe Kan se ut som om du har begynt å kjøpe en del film det siste året? Ser at jeg har kjøpt veldig mye av det samme på kampanjer her og der Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det siste året muligens ja. Men når jeg tenker meg om så var det rundt sommerferien det eksploderte helt! Tør ikke tenke på hvor mange filmer jeg har kjøpt siden da. Jobb + å bo hjemme er en skummel kombinasjon. :!: Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe, for meg begynte det med 70 filmer fra Bokklubben da de hadde kampanjen sin Kjøpt ca 300 filmer siden da. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nice! Ble desverre bare et fåtall av filmer fra Bokklubben på meg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Ja greit, jeg er med. Andre trekningen på kort tid hvor jeg har alle filmene som blir loddet ut. Muligens et tegn på at jeg begynner å få for mange filmer. Jeg har fulgt med nesten hver eneste trekning, og likevel er det bare én gang jeg faktisk har blit med, av åpenbare grunner. Enten eier jeg filmene fra før (som oftest), ellers synes jeg ikke de er verd å ha. Når du er med like sjelden som meg, så skal du nok få lov til å begynne å bekymre deg. Endret 3. mars 2009 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 På grunn av den hitchcock boksen har jeg alle sammen jeg også. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dumme, dumme Hitchcock-boks Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Andre trekningen på kort tid hvor jeg har alle filmene som blir loddet ut. Muligens et tegn på at jeg begynner å få for mange filmer. Heller et tegn på at andre brukere vil bli kvitt de filmene du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg