Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nå er vi på overtid her! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kjapp deg ! Før det kommer flere igler som vil ta filmene mine Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Jag är med hihi, gøyalt edit: ostehøvel skriver :O ostehøvel har sluttet å skrive =/ Endret 1. mars 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Jeg sa CA. kl 2000. Men nå har jeg ventet lenge nok. På tide med en trekning: athorb TomHel magnusbe Panerai modin Dragen Wolowitz Mojo Pin Nistelrooy Zarac Bob_3 Wikipedersen Njormann sagberg Walnuts Svinks KongKake Olum Cryflopp Og vinneren er.... True Random Number Generator Min:1 Max:19 Result: 7 GRATULERER Wolowitz Send meg PM Endret 1. mars 2009 av ostehøvel Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 OMG Heldig for tiden jeg Rocky Balboa Norsk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk DTS ES 6.1, Dolby Digital 5.1 Tekst: Norsk, Svensk, Dansk, Finsk The Simpsons: Around the world in 80 D'ohs Svensk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, fransk, tysk, spansk, italiensk 2.0 Surround Tekst: Norsk (m.m) The Simpsons: Raiders of the lost fridge (Classics) i plastikk Norsk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, fransk, tysk, spansk, italiensk 2.0 Surround Tekst: Norsk (m.m) The Simpsons: Gone Wild i plastikk Svensk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, fransk, tysk, spansk, italiensk 2.0 Surround Tekst: Norsk (m.m) National Security Norsk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, Tjekkisk, Ungarsk, Russisk 5.1 Tekst: Norsk (m.m) St. Andrew's Girls Norsk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk 5.1 Tekst: Norsk, Dansk, Svensk, Finsk Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Film frå TomHel og Infenso motteken i dag. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 De simpsons-filmene du lodder ut. Er det vanlige episoder gitt ut på DVD, eller er det filmer àlla The Simpsons : The Movie ? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Vanlige episoder utgitt på DVD. På "around the world in 80 dohs" er det 4 episoder hvor familien er på reise (japan, washington, afrika og london) Kan liste episoder: Around the World in 80 D'ohs: imdb episode-gjennomsnitt = 7.3 30 minutes over Tokyo Simpson Safari Blame it on Lisa The Regina Monolouges Gone Wild: imdb episode-gjennomsnitt = 7,4 Homer's Night Out Sunday. Cruddy Sunday The Manison Family Homer the Moe Raiders of the lost fridge: imdb episode-gjennomsnitt = 8.6 Burns Verkaufen der Kraftwerk Lisa the Vegetarian King-Size Homer Guess Who's Coming to Criticise Dinner? Endret 2. mars 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Utilgjengelig kl. 21.. så tar trekningen nå... 1. Movieheart 2. Sagberg 3. Mojo Pin 4. Modin Vinner er: Result: 3 Powered by RANDOM.ORG Mojo Pin that is Spam meg på PM Endret 2. mars 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Flotte greier Går stort sett i Hitchcock, men gode titler Pent brukt alle sammen! Psycho Norsk cover, norske tekster Frenzy Norsk cover, norske tekster Full Alarm (Torn Curtain) Norsk cover, norske tekster, Paul Newman The Man Who Knew To Much Engelsk Cover, norske tekster Rear Window Engelsk cover, norske tekster Shadow of a Doubt Svensk cover, norske tekster + en ekstra godbit Star Wars Episode VI: Return of the Jedi Limited Edition Engelsk cover, norske tekster, uåpnet i plast Trekning i morgenkveld en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg