Mojo Pin Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Men det hjelper med noe fristasomt for å få folk til å melde seg på ja, så jeg er med nå.. Sist endte det med at jeg ga bort en film jeg i utgangspunktet ikke ville kvitte meg med A Nightmare Before Christmas ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hehe.. Stemmer. Men som sagt, får omsider kjøpt meg bysteversjonen av filmen nå Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Med. Forresten, glemt å skrive her. Har fått filmen fra Athorb og sendt filmen til magnusbe. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kjører en trekning nå jeg. Deltakere: 1. Egilanso 2. Wolowitz 3. Nistelrooy 4. Panerai Vinneren ble Egilanso! Send PM med filmønske og adresse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Okey. Legger foreløpig ut følgende: - Kjetil & Kjartan Show; Best of Sesong 1-3 (2disc, aldri sett) - The Dukes of Hazzard (utleieeksemplar, fullt spillbar uten nevneverdige merker under plata og fint cover) - DemonTown (plettfri plate, men navn etter forrige eier skrevet smått på coveret) - Spontaneous Combustion (litt knekt på ryggen av coveret, men vises ikke, navn skrevet smått på etter forrige eier, plettfri plate) - The Second Arrival (plettfri plate, navn etter forrige eier skrevet smått på coveret) - Duplex (plettfri plate, men navn skrevet smått på etter forrige eier) Alle filmene er norske utgivelser og deretter med norsk tekst. Får kanskje rukket å trekke i morgen kveld, men skal hjem å besøke familien i helga så mest sannsynligvis på lørdagen. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvilken Dukes of Hazzard? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 jeg er også med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvilken Dukes of Hazzard? Versjonen fra 2005... eller så var det 2006. Husker ikke helt årstallet, men den nye i alle fall Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Mottat film fra nirvana1... litt ødelagt cover though... Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Mangler en plastikkbit på framsiden, slik at cover ikke får ordentlig igjen... men det går fint.. DVD'n var løs inne i coveret, men ingen riper Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Mangler en plastikkbit på framsiden, slik at cover ikke får ordentlig igjen... men det går fint.. DVD'n var løs inne i coveret, men ingen riper Det har sikkert skjedd i posten, de behandler jo ikke ting så veldig pent. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Litt rart, for den var jo godt pakket inn... men CarE^ Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg snakket bare av erfaring, det skal ikke så mye til for at dvden hopper ut av sporet sitt og ligge løst inni coveret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg