Panerai Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har jeg forstått dette riktig hvis den som vinner velger seg en film som den andre sender, og så må vinneren legge ut en liste med filmer selv som da blir en ny trekning? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvordan ser Family Guy-coveret ut? Papp eller plastik? Pent brukt? Med? Kjører til rundt kl. 21 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Neh, tror jeg står over denne runden. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Deltagere: 1. Insty 2. ostehøvel 3. Walnuts 4. Hr. Jensen 5. Dragen 6. Wikipedersen 7. KongKake 8. Egilanso 9. Movieheart 10. nirvana1 TREKNING: Here are your random number: 9 Timestamp: 2009-02-17 20:31:49 UTC Vinner er Movieheart PM me Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har forøvrig ikke mottatt film fra nirvana1 som jeg vant 8. februar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 HELVETE, litt for sen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Woho! Legger ut disse til ny trekning som foregår i morgen til omtrent samme tid. The Accidental Spy Apocalypto (kun fransk og nederlands tekst) The Cave Cry_Wolf Elsk meg i morgen (svensk cover) The Matador Slipstream Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har forøvrig ikke mottatt film fra nirvana1 som jeg vant 8. februar Sorry, har vært litt lat i det siste. Sender avgårde de to filmene jeg har loddet ut i morgen! Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du må nok legge ut noe annet Movieheart... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Enig i det. Ikke filmer av altfor høy kvalitet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er vel heller få som ikke har en eller annen film liggende i samlinga si, som ikke gjør annet enn å samle støv grunnet diverse årsaker (”bomkjøp,” eier flere kopier av samme film/utgivelse, etc.). Så, det å delta i eksperimentet bør være overkommelig for mange, håper vi. Det er ingen krav om kvaliteten på filmene. Dette har blitt diskutert før og nedstemt. Noen filmer som enkelte ser på som rent møl, kan andre se på som gull og dersom ikke noen melder seg på innen fristen, så kan man heller velge førstemann til mølla. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det avhenger av at noen er villige til å nå mølla i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Dersom man i det hele tatt har grunn til å melde seg på tråden til andre utloddinger, betyr det uansett at man har filmer liggende som man vil bytte vekk og da kan umulig alle filmene til movieheart være av vesentlig dårligere kvalitet enn den man vil lodde vekk. Eventuelt dersom det er dubletter det er snakk om, så få man i alle fall èn ekstra film til i samlinga. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 [*]Hvis man ikke får noen deltakere til en loddtrekning, så må utlodder finne en ny tittel som kan gis bort. Hvis dette ikke skjer, så vil han/hun heller ikke være berettiget til å motta filmer fra andre trekninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nemmen skulle du ha sett. Litt trangsynt serru Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Ser ut som om jeg må legge ut noen filmer til ja. Her kommer en nye liste: The Accidental Spy Apocalypto (kun fransk og nederlands tekst) The Cave Cry_Wolf Elsk meg i morgen (svensk cover) The Matador Slipstream Nye filmer: The Big Lebowski The Football Factory Hero Out of Time Prøver med en trekning i kveld en gang. Endret 19. februar 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Er jo snakk om at ingen vil melde seg på om man ikke legger ut litt kvalitet. Handler jo ikke om at man skal lage regler for noen kvalitetssikring, men heller at folk vil at dette skal gå rundt. Forrige trekning var konge, og derav flere påmeldte. Mye morsommere slik Edit: Greie filmer du la ut på nytt der. Men har dem, så melder meg ikke på denne gangen Endret 19. februar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Men det hjelper med noe fristasomt for å få folk til å melde seg på ja, så jeg er med nå.. Sist endte det med at jeg ga bort en film jeg i utgangspunktet ikke ville kvitte meg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg