Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!

Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, da er vel Nistelrooy diskvalifisert til han har gjort opp for seg.

Man straffer ikke folk for noe andre har gjort.

:dontgetit:

Det er jo flere som har gjort lignende tigligere. Men jeg skal få sendt den straks jeg!

Flott :) Skjønner at det er veldig kjipt for deg, men du får mase på han på pm. Ulempen som vil oppstå dersom ingen sender før de får, er at én person kan ødelegge hele tråden ved å ikke sende filmen sin. Da stopper alt opp, og tråden dør.. Det vil vi ikke :)

Lenke til kommentar
Tror ikke admin kan gjøre så alt for mye med det. De bryter ingen av forumets regler, kun trådens. Dermed blir det mer en internsak. Som tidligere nevnt; Kan heller lage en liste i førsteposten over pålitlige og upålitlige brukere. Så kan de i den sistnevnte gruppen, eksluderes fra trekninger fram til de har fått renvasket seg.

Så han skal legge seg selv på svartelisten? Awesome.

Lenke til kommentar
Ventar også på ein frå Nistelrooy.

Den er ikke sendt enda, fordi jeg ikke har fått den skal ha av athorb enda. Den er visstnok på vei, burde være her denne eller neste uke.

Et veldig godt eksempel på at "ikke sende før en mottar" fungerer svært dårlig!

Humm... Det ville faktisk vært det samme, bare at utfallet mest sannsynlig ville blitt større. Utlodding og trekning kan jo bare gjøres unna "sånn".

Lenke til kommentar

Jeg er med på trekningen.

Når det gjelder alt dette styret med sending av dvd og sånt så mener jeg at vi ikke bør innføre noen regler om når man kan sende osv. Det gjør det hele bare enda mer tregere og som sagt så kan enkelte ødelegge for andre. Man tar jo på en måte en sjanse også her siden ingen er forplikket til å sende fra seg filmen. Så det er nok noe vi bare må leve med. Takler du det ikke så er nok ikke dette tråden for deg.

Lenke til kommentar

Men visst det er folk som skjeldent sender ifra seg filmer så syntes jeg ikke forslaget om en Bad-guys liste i førstepost var så dumt. De får ikke være med på trekninger framover før dem har klart å hoste opp filmen(e) som de skylder.

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Synes ikke det er så dumt jeg heller. Hvis man gjentatte ganger driter i å sende film, er det ingen grunn til at man skal ødelegge mer. På samme måte som at hvis man har dårlig betalingshistorikk, kan man ikke bli kunde enkelte steder. Og da kan man jo bare skylde seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

"Den som vinner, må legge ut en film innen rimelig tid. Hvis dette ikke overholdes så risikere man at gevinsten trekkes på nytt. "

Står ingen ting om 24 timer...

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...