Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!

Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Tror ikke admin kan gjøre så alt for mye med det. De bryter ingen av forumets regler, kun trådens. Dermed blir det mer en internsak. Som tidligere nevnt; Kan heller lage en liste i førsteposten over pålitlige og upålitlige brukere. Så kan de i den sistnevnte gruppen, eksluderes fra trekninger fram til de har fått renvasket seg.

Lenke til kommentar
Er jo alltid lurt å vente til man har mottatt sin premie før man sender den man har loddet ut.

Vel det er ikkje den neste vinnaren sin feil, då. Eg har sendt frå meg filmane så fort som mogleg, elles hadde jo slikt forplanta seg, og heile tråden hadde døydd.

Enig. Hvis én glemmer å sende filmen, vil ingen framtidige vinnere få filmen sin heller.. Det ville bare blitt tull.. Støtter forslaget over om en svarteliste i førsteposten

Lenke til kommentar
Hvem tenker du på da? Sånne som meg, som ikke sender før jeg får den jeg venter på?

Problemet er at det er feil at du "tar igjen" på han du skal sende DVD'en til. Han har kanskje sendt fra seg filmen han skal gi, men får ikke fra deg. At athorb ikke har sendt filmen til deg, er en sak mellom dere to, og bør ikke få konsekvenser for nestemann i rekka.

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...