fox Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har fremdeles ikke fått 2 dvd, jeg har tapt 2 dvd. Koselig... Lurer på om skal vi ta kontakt med admin her om de tyve, så de blir straffet? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Er jo alltid lurt å vente til man har mottatt sin premie før man sender den man har loddet ut. Endret 12. februar 2009 av nirvana1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tror ikke admin kan gjøre så alt for mye med det. De bryter ingen av forumets regler, kun trådens. Dermed blir det mer en internsak. Som tidligere nevnt; Kan heller lage en liste i førsteposten over pålitlige og upålitlige brukere. Så kan de i den sistnevnte gruppen, eksluderes fra trekninger fram til de har fått renvasket seg. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Støtter forslaget overfor! Jeg er med Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er jo alltid lurt å vente til man har mottatt sin premie før man sender den man har loddet ut. Vel det er ikkje den neste vinnaren sin feil, då. Eg har sendt frå meg filmane så fort som mogleg, elles hadde jo slikt forplanta seg, og heile tråden hadde døydd. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vel jeg mottok den filmen jeg vant på utlodding og han jeg sendte min utloddete film til har fått sin og Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er jo alltid lurt å vente til man har mottatt sin premie før man sender den man har loddet ut. Vel det er ikkje den neste vinnaren sin feil, då. Eg har sendt frå meg filmane så fort som mogleg, elles hadde jo slikt forplanta seg, og heile tråden hadde døydd. Enig. Hvis én glemmer å sende filmen, vil ingen framtidige vinnere få filmen sin heller.. Det ville bare blitt tull.. Støtter forslaget over om en svarteliste i førsteposten Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ventar også på ein frå Nistelrooy. Den er ikke sendt enda, fordi jeg ikke har fått den skal ha av athorb enda. Den er visstnok på vei, burde være her denne eller neste uke. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ventar også på ein frå Nistelrooy. Den er ikke sendt enda, fordi jeg ikke har fått den skal ha av athorb enda. Den er visstnok på vei, burde være her denne eller neste uke. Et veldig godt eksempel på at "ikke sende før en mottar" fungerer svært dårlig! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, derfor burde egentlig tråden ha en liten "pause" til alt er gjort opp. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Evt. at de grauthuene som ikke har gjort sitt, ikke får være med? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvem tenker du på da? Sånne som meg, som ikke sender før jeg får den jeg venter på? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hvem tenker du på da? Sånne som meg, som ikke sender før jeg får den jeg venter på? Problemet er at det er feil at du "tar igjen" på han du skal sende DVD'en til. Han har kanskje sendt fra seg filmen han skal gi, men får ikke fra deg. At athorb ikke har sendt filmen til deg, er en sak mellom dere to, og bør ikke få konsekvenser for nestemann i rekka. Endret 12. februar 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er både enig og uenig, men leser jo stadig her at folk ikke får det de skal ha. Derfor vil jeg ikke sende ut før jeg har fått min. Alle kan jo gjøre det på den måten. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er så typisk Athorb. Ingen empati, og kjører denne tråden i dass. Makan. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vel, da er vel Nistelrooy diskvalifisert til han har gjort opp for seg. Man straffer ikke folk for noe andre har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg