lubo.carson Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vinneren ble Wolowitz Send pm med ønske og adresse! Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jippi Lodder bort: Virus Buddy (har 2) Bob Dylan: No Direction Home (har 2) Alle er norske utgivelser med norsk tekst Endret 8. februar 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg er også med. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 1. Ostehøvel 2. mjau 3. Cryflopp 4. Movieheart med Random number generator fikk jeg 2. Vinneren er mjau. Navn, adresse og ønske på PM Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Kjempe Så, da legger jeg ut følgende filmer; -Goodfellas - UK utgave - ikke norsk tekst, men bl.a. engelsk -Saw - norsk utgave -Monty Python's The Meaning of Life - norsk utgave -Transformers - norsk utgave, fortsatt i plast -The Shining (miniserien) - UK utgave - ikke norsk tekst, men bl.a. engelsk Håper dette faller i smak EDIT; det blir sen trekning i morgen! Skal på konsert og er hjemme sent på natt antageligvis - i verste fall trekning på morgenkvisten onsdag. Endret 9. februar 2009 av mjau Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Med? (Hadde du forøvrig giddet å gitt meg et spark bak (les: sendt meg en påminnelses-pm) hvis jeg vinner? Første gang jeg er med på dette og jeg er glemsk av natur.) Endret 9. februar 2009 av Insty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg