Bob_3 The Builder Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg kunne godt tenke meg å være med, men siden jeg kjenner Athorb blir det litt lame. Vi lar vinneren velge en film jeg ikke har lyst på, så får jeg resten billig av Athorb.^^ Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Pøh, det er vel egentlig jeg som skal raide hylla di, dvd-hamstreren. Bli med'a, så sparer jeg porto Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Fett nok, jeg blir med. Har jo aldri vunnet i det greiene her før, så har ikke trua denne gangen heller. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg slenger meg med denne gangen! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Joda, jeg skjønner godt hva du prøver å si, men jeg synes fortsatt at det er beklagelig hvis det faktisk forholder seg slik at de mange filminteresserte her på forumet ikke skulle være interessert i bytte av såkalt arthousefilm levert av kvalitetslabels som Criterion eller Eureka... Nei nei, du misforstår. Jeg har aldeles ikke noe mot spesielle filmer her. Tvert imot. Men det jeg sier, er bare at om man skal komme med slike 'sære' filmer, så bør man ha alternativer også. Slik som Athorb gjorde nå. Criterion, forresten, tviler jeg på at det er noen som har lyst til å bytte bort. Uansett om man har to av samme film. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg er med denne gangen og. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da var det tid for trekning: 1. Alinoe 2. modin 3. Mojo Pin 4. Bob_3 5. Nistelrooy 6. mjau 7. Torg3r 8. Mikkel 9. Zapticon 10. Movieheart Og vinneren ble nr. 5 Nistelrooy. Grattis. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Congrats, mate. Gå for Night of the Living Dead. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skandale. That's what friends are for, liksom. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Du hadde vunnet hvis ikke Infenso hadde droppa ut. Der var det utenfor min kontroll. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fy fader. Det er det sykeste jeg har sett! Trodde det var bestemt at jeg aldri skulle vinne. Uansett, jeg velger Night of the Living Dead. Nye filmer kommer i morgen. PM kommer straks. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vet dessverre ikke hva jeg kan gi bort og ikke, da jeg har et par handler gående. Men disse kan hvertfall gis bort: Very Bad Things Planet of the Apes Kun engelsk tekst på sistnevnte. Tror den er sone 1. Hvis ingen melder seg på skal jeg prøve å rote frem noe mer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Okei, bare for å nevne det. I dag fikk jeg endelig filmen fra KoffeinKanin Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Okei, da vinner du, hvis ingen har meldt seg på når jeg kommer hjem fra skolen i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg