Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!

Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaaaaaaa! :!:

Ny trekkning vil skje snarest! Og til denne trekningen synes jeg synes jeg at de som melder seg på burde ha noe bra/brukbart å lodde ut neste gang om de skulle vinne. Ellers blir det så dødt i tråden når ingen er med i trekningene..

Og her er filmene: (gidder ikke legge til IMDB-lenke)

post-51593-1232749110_thumb.jpg

Alle filmene er med norsk tekst med unntak av Krigsfilmpakken, Psycho og The big lebowski.

Alle filmene er som nye, de med plast er selvfølgelig uåpnet.

No country for old men har nederlandsk beskrivelse på baksiden.

Alt er sone 2

Påmeldte:

Mojo Pin

Nistelrooy

GoreGalore

modin

Endret av ostehøvel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det spørs jo hva folk anser som bra filmer. Tidligere fikk jeg for eksempel gitt bort en film som var den desidert dårligste jeg har i hylla. Jeg regner med at tråden blir enda mer død dersom folk lodde ut "bra" filmer. Og med bra mener jeg filmer som majoriteten liker. Gode terningkast, mange fans, høy imdb etc.

Lenke til kommentar

Nei jeg er enig med deg. Om man ikke har "kvalitetsfilmer" (med "kvalitetsfilmer" mener jeg standard mainstream komersielle filmer som Transformers, osv - selv liker jeg ikke filmen), så bør man i det minste ha et godt nok utvalg. Å ha to-tre franske filmer om maling av vegger på 1960-tallet anser jeg ikke som veldig 'good sport'.

Lenke til kommentar
Nei jeg er enig med deg. Om man ikke har "kvalitetsfilmer" (med "kvalitetsfilmer" mener jeg standard mainstream komersielle filmer som Transformers, osv - selv liker jeg ikke filmen), så bør man i det minste ha et godt nok utvalg. Å ha to-tre franske filmer om maling av vegger på 1960-tallet anser jeg ikke som veldig 'good sport'.

Selvsagt ikke, men man må jo være ganske tålerante her. Jeg kan ikke se noe galt i at person f.eks. lodder ut 4 filmer av Uwe Boll, selv om flesteparten av forumbrukerne ikke har så mye til overs for han/filmene hans.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...