Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Good Will Hunting har en lyst på, så slenger meg med Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Da var The Birds levert til posten i kveld. Sendes vel i morgentidlig. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 ...Da trakk jeg lapp ifra hatten a.k.a. koppen, og vinneren er.. Ostehøvel ! Send PM med adresse og valg. =) Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jaaaaaaa! :!: Ny trekkning vil skje snarest! Og til denne trekningen synes jeg synes jeg at de som melder seg på burde ha noe bra/brukbart å lodde ut neste gang om de skulle vinne. Ellers blir det så dødt i tråden når ingen er med i trekningene.. Og her er filmene: (gidder ikke legge til IMDB-lenke) Alle filmene er med norsk tekst med unntak av Krigsfilmpakken, Psycho og The big lebowski. Alle filmene er som nye, de med plast er selvfølgelig uåpnet. No country for old men har nederlandsk beskrivelse på baksiden. Alt er sone 2 Påmeldte: Mojo Pin Nistelrooy GoreGalore modin Endret 24. januar 2009 av ostehøvel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det spørs jo hva folk anser som bra filmer. Tidligere fikk jeg for eksempel gitt bort en film som var den desidert dårligste jeg har i hylla. Jeg regner med at tråden blir enda mer død dersom folk må lodde ut "bra" filmer. Og med bra mener jeg filmer som majoriteten liker. Gode terningkast, mange fans, høy imdb etc. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 "bra" filmer var kanskje feil ordbruk. Mente egentlig at de burde ha noe som de tror kan være av almenn interesse. Og ikke bare lodde ut alt søppelet de har bare for å bli kvitt det. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Vel, denne tråden er vel egentlig ment for at brukerne kan bli kvitt bomkjøp eller filmer de har dobbelt opp av. Filmer noen ser på som søppel kan bli sett på som prima underholdning av andre. Endret 23. januar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jo sant det, det var bare ett dumt forslag. Bare glem det og meld dere på Tråden lever vel videre uansett. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nei jeg er enig med deg. Om man ikke har "kvalitetsfilmer" (med "kvalitetsfilmer" mener jeg standard mainstream komersielle filmer som Transformers, osv - selv liker jeg ikke filmen), så bør man i det minste ha et godt nok utvalg. Å ha to-tre franske filmer om maling av vegger på 1960-tallet anser jeg ikke som veldig 'good sport'. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nei jeg er enig med deg. Om man ikke har "kvalitetsfilmer" (med "kvalitetsfilmer" mener jeg standard mainstream komersielle filmer som Transformers, osv - selv liker jeg ikke filmen), så bør man i det minste ha et godt nok utvalg. Å ha to-tre franske filmer om maling av vegger på 1960-tallet anser jeg ikke som veldig 'good sport'. Selvsagt ikke, men man må jo være ganske tålerante her. Jeg kan ikke se noe galt i at person f.eks. lodder ut 4 filmer av Uwe Boll, selv om flesteparten av forumbrukerne ikke har så mye til overs for han/filmene hans. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg er med. Har masse bra å lodde ut! Lenke til kommentar
modin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg er også med. Jeg er med. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Mojo Pin Nistelrooy GoreGalore modin Resultat: Random Integer Generator Here are your random numbers: 3 Timestamp: 2009-01-25 11:31:20 UTC Gratulerer GoreGalore ! Send meg PM om filmønske osv. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Weehuu! The Crow Den Nakne Sannheten om Tristram Shandy Shadow Builder Alle er svært pent brukt, med norsk tekst. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Jeg vil gjerne bli kvitt Hitchcock-filmene Vertigo, Psycho og Rear Window. Alle er brukt kun en gang og er med norsk tekst. Endret 26. januar 2009 av Olum Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Buddy Born on the Fourth of July PM for interesse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg