Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!

Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke jeg har opplevd å få i boblekonvolutt, men alle mine er sendt på denne måten. Hvordan er det forresten foventet at kvaliteten på coveret skal være? Jeg mener at den burde være nærmest plettfri hvis ikke noe annet er oppgitt. Noe av det jeg har fått egner seg ikke til hyllen.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke jeg har opplevd å få i boblekonvolutt, men alle mine er sendt på denne måten. Hvordan er det forresten foventet at kvaliteten på coveret skal være? Jeg mener at den burde være nærmest plettfri hvis ikke noe annet er oppgitt. Noe av det jeg har fått egener seg ikke til hyllen.

Nå er dette første gangen jeg er med på dette, men om varen er mer enn vanlig slitt burde vel dette være oppgitt.

Lenke til kommentar

Samtlige filmer jeg har mottatt her har vært pakket i enten skreddersydd pappomslag for DVD som nettbutikker bruker, eller i bobleplast. Alle filmene og coverne har vært i helt grei stand.

Dersom det ikke oppgis at filmen er ny og uåpnet, så regner jeg med den er brukt, og kan være styggere enn filmer jeg selv har kjøpt ny og sett en gang og deretter hatt i en skuff eller hylle, og mer på nivå med leiefilmer. Jeg samler ikke på film for å dekorere stua med dem, jeg har dem for å se dem. Og bytter dem gjerne bort når jeg har sett dem. De fleste filmene jeg ser leier jeg fra Lovefilm, btw.

Filmer man lodder ut her bør man gjerne angi om de er kjøpt brukt eller ny, om de har vært leiefilm, og om de er spesielt pene eller stygge, men generelt synes jeg det er meningsløst å angi om coveret er pent eller slitt, da det vil være mange forskjellige subjektive meninger om hva som er normal slitasje. Viktigere er det å angi om de har "riktig" sone og norsk tekst eller ikke.

Lenke til kommentar

Yesss!

Okay, da legger jeg ut disse filmene her

-Jalla Jalla!

-Good Will Hunting

-Livet Under Vann Med Steve Zissou

Alle tre er norske utgivelser. Anbefaler virkelig de to sistnevnte, er favoritter her i gården, men har jo selvfølgelig gått til anskaffelse av bedre utgaver.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...