lubo.carson Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Infenso meldte seg ikke på...? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det gjorde jeg ikke, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg er klar over det. Men med null påmeldte, blir det uansett en enkel trekning. Eller det blir førstemann til "mølla" dersom ingen er påmeldt innen fristen. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg er med. Og så håper jeg det kommer minst en til, så et blir en trekning og litt spenning i hverdagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) I håp om å få litt mer spenning, har jeg lagt til The Nightmare Before Christmas. Så får jeg omsider kjøpt spesialutgaven dersom jeg blir kvitt den vanlige versjonen også Endret 20. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Og straks hadde du en til som meldte seg på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Litt merkelig randomizer, men den som blir øverst på lista vinner. There were 2 items in your list. Here they are in random order: 2 - Mojo Pin 1 - Svinks Så Mojo Pin. Selv om jeg regner med at jeg vet hvilken film du vil ha, så vil jeg gjerne ha en konstatering samt adresse per PM Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Første gangen jeg er med i dette, så dere får bare huje hvis jeg gjør noe feil Befinner meg på folkehøyskole for tiden, så utvalget er ganske begrenset, til én regissør faktisk. Filmene skal det derimot ikke være noe å si på. 1: The Birds (Hitchcock) - Engelsk Cover - Norske undertekster - plastforseglet 2: Vertigo (Hitchcock) - Engelsk Cover - Norske undertekster - ingen forsegling, men ubrukt 3: Shadow of a Doubt (Hitchcock) - Svensk Cover - Norske undertekster - ingen forsegling, men ubrukt Endret 21. januar 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hitchcock! Og noen av hans aller beste! Som jeg har sett men ikke har i hylla. JEG ER MED!!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ARGH!!! ingen dvd fremdeles, må jeg vente i evighet? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvem er den "heldige"? Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Tribal89 og Mephistopheles, to faktisk. De sier at de har sendt det, jeg tror de snakker sant. Det er bare at Posten er mongo! Over to måneder jo. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Posten, ja. Har mange halvdårlige erfaringer der. Men tror nok noen her inne misbruker den mistilliten Posten har fått. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Mulig det, men to personer? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Posten, ja. Har mange halvdårlige erfaringer der. Men tror nok noen her inne misbruker den mistilliten Posten har fått. Det er uansett lurt å ha merke sendingen med avsenderadresse. Selv om posten kan gjøre feil, er det da hvertfall en mulighet for at de kan returnere den om de finner fram til mottakeren, slik at den ikke bare "forsvinner". Jeg har fått film i dag, Adresse Barcelona, det var fra Walnuts? Alt vel med den. Jeg sendte film i går til Potion, dessverre med frimerke 23 kroner som jeg hadde fra i fjor, håper det går bra, jeg hadde ikke fått med meg at portoen var økt ved årsskiftet... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Egilansos film ble sendt i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg