Infenso Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det å trekke på nytt blir nok det mest riktige. Hvis det ikke er noen protester, syns jeg Mimir nå kan utnevnes til vinner av denne runden. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg syns at denne regelen må tre i kraft nå. Hvordan det skal foregå får nesten Zalarox avgjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Eller vi kan ha såpass god tålmodighet at vi poster filmene når vi faktisk har mottatt den vi vant. Men nå blir det kanskje litt urettferdig med tanke på at de aller fleste her faktisk klarer å følge reglene, men det blir litt sikrere da. edit: Meeeen det blir kanskje litt dumt og aaalt for tregt som sagt. Endret 13. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Da vil uskyldige få svi når idioter bestemmer seg for å delta. Støttes ikke. Ser forresten ikke sammenhengen med det vi diskuterer nå. :!: Endret 13. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jepp. Postet litt før jeg tenkte meg om, så kan bare ha det som det er nå. I tillegg kan vi kanskje lage en liten samling over medlemmer som faktisk er til å stole på, i førsteposten og medlemmer man ikke har hørt noe som helst ifra (altså upålitelige). Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det har jeg også tenkt på. Det med listen. Kan være kjekt å ha en liste over "bannlyste". Lett å glemme. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har Zalarox fått noen PM fra Carloz89? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Carloz89 har ikke vært logget på siden 10. januar. Før trekningen. Man har et visst ansvar når man melder seg på. Dette her er bare tåpelig. Endret 13. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Zalarox Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det her blir for dumt. Jeg utnevner Mimir til ny vinner med tanke på at det kun var to med i trekningen og Carloz89 ikke har gitt noe tegn fra seg noe sted.. Så Mimir; Adresse+filmønske på PM! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Vil bare innformere om at jeg har vært drittreig med å sende ut filmen, men at den går ut i dag. Sorry til deg som vant. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ah, takker. PM er sendt. Ja, så da må jeg vel legge ut nye da. Alltid vanskelig når man er på jobb, men jeg skal prøve å se for meg hva jeg har liggende. Shallow Hal Be Cool Homecoming (klarer ikke å finne den på IMDB i farten, da jeg ikke kan huske å ha sett den) Mulig jeg legger til et par ekstra når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg er med. Har forresten ikke fått noen film fra sandemas enda... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ser ikke ut som det har kommet noen film til meg fra KoffeinKanin heller. Og er lenge siden jeg vant. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kan nesten se ut som om en trekning ikke er nødvendig. Gratulerer, Walnuts. Filmønske og adresse på PM (som alltid). Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Takk for det, Mimir Legger ut disse: Dude, Where's My Car? Star Wars: Episode III Revenge of the Sith We Are Marshall (leiefilm) Auberge espagnole, L' The Weather Man (leiefilm) (alle filmene har norsk tekst) Deltakere: GoreGalore Cryflopp Movieheart Potion Kong_Kake Svinks Egilanso MsGreen Ostehøvel Endret 15. januar 2009 av Walnuts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg