Mephistopheles Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg veit ikke hva jeg skal si, jeg har fortsatt ikke fått Feiler det noe med posten elleR? For faen! Har du enno ikkje fått Hitchiker? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Yess Da er det ny runde! Her er filmene dere kan vinne No Country for Old Men Nederlandsk utgave med engelsk tittel, Norsk Tekst - NY fortsatt i plasten Kill Bill Vol. 1 Norsk Tekst Oceans Eleven Norsk Tekst, Som NY Almost Famous 2 Disc Bootleg Cut, Norsk Tekst - Som NY (ANBEFALES!) Håper noe av dette fristet! Påmeldte hittil: Cryflopp Zalarox Mimir nirvana1 afirm sandemas Fox Endret 2. januar 2009 av ostehøvel Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg er med. Har forresten fått DVD-en fra Movieheart, men har ikke hatt mulighet til å gi beskjed (noen som sa 'ufrivillig forumferie'?). Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er med denne runden også jeg! Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg veit ikke hva jeg skal si, jeg har fortsatt ikke fått Feiler det noe med posten elleR? For faen! Har du enno ikkje fått Hitchiker? Nei, ikke av tribal89 heller... Feiler det noe med posten? ostehøvel, jeg er med! Endret 2. januar 2009 av Fox Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg veit ikke hva jeg skal si, jeg har fortsatt ikke fått Feiler det noe med posten elleR? For faen! Har du enno ikkje fått Hitchiker? Nei, ikke av tribal89 heller... Feiler det noe med posten? ostehøvel, jeg er med! trur det må feile posten noe for jeg sende den enge før jul :S Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Påmeldte hittil:Cryflopp Zalarox Mimir nirvana1 afirm sandemas Fox Here are your random numbers: 6 Timestamp: 2009-01-04 12:22:09 UTC Med andre ord, Gratulerer sandemas You know what to do! Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hadde ikke regnet med at jeg skulle stikke av med nok en film, men takk takk. Da får jeg legge ut enda flere filmer: Ocean's Eleven (Komedie/Thriller) Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (Action/Adventure) The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (Western) Bandidas (Western) The Core (Sci-Fi/Action) Håper dem frister. Trekningen er ca på samme tiden i morgen. Deltakere: 1. mjau 2. Walnuts 3. Mephistopheles 4. Movieheart 5. Mimir 6. Zalarox Endret 5. januar 2009 av sandemas Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Lenge siden jeg har vært med, så da er jeg med nå! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg vil også være med! Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Deltakere:1. mjau 2. Walnuts 3. Mephistopheles 4. Movieheart 5. Mimir 6. Zalarox Here are your random numbers: 2 Gratulerer Walnuts, det ble deg denne gangen. Filmønske, navn og adresse pr pm takk. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Wohoo Takker Legger ut disse filmene: Traffic Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith Home of the Brave The Weather Man (leiefilm) Freaky Friday Alle filmene har norsk omslag og tekst, og er i perfekt stand. Trekningen blir mest sansynlig i morgen kveld Deltakere: Zalarox Nistelrooy Movieheart Mirmir Endret 6. januar 2009 av Walnuts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg