Alinoe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) 1.Infenso 2.Nistelrooy 3.Sandemas 4.Kong_kake 5.Cryflopp 6.Skumtroll 7.tomhel 8.Afirm 9.hille 10.ostehøvel 11.Mephistopheles Random number ble 7, og tomhel må gjerne sende PM med filmønske og adresse. Endret 27. desember 2008 av Alinoe Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Sorry Du kan adde meg på PSN og eie meg i ett eller annet hvis du føler deg bedre da! Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 hehe.. jeg får nok en ny sjanse! dessuten er jeg ikke særlig flink til å eie folk på ps3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvorfor bumpet ingen meg, var på tredje side i Mine Innlegg Lone Hero Småspioner 2: Operasjon Drømmeøya National Treasure (uåpnet julegave som jeg ikke gidder bytte) Rugrats(de små stygge ungene) i Paris. Flere kommer jeg ikke på nå, kan legge til et par når jeg kommer hjem i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Da kan dere gjette hvem som vant. Den heldige kan sende en pm. Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Nok en film i samlingen min. Da får jeg legge ut noen filmer til: Ocean's Eleven (Komedie/Thriller) Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (Action/Adventure) Armageddon (Sci-Fi/Action) The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (Western) Bandidas (Western) Trekning blir i morgen ved disse tider. Edit: leif Deltakere: TomHel Walnuts Movieheart Ostehøvel Kontorstol Infenso afirm Endret 1. januar 2009 av sandemas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg er med! Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg veit ikke hva jeg skal si, jeg har fortsatt ikke fått Feiler det noe med posten elleR? Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da ser det ikke ut som om det noen flere som vil være med på denne runden, så da tar jeg trekningen nå. 1. TomHel 2. Walnuts 3. Movieheart 4. Ostehøvel 5. Kontorstol 6. Infenso 7. afirm Here are your random numbers: 4 Det betyr at vinneren er Ostehøvel. Gratulerer Da blir det filmønske, navn og adresse pr pm. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vil bare opplyse om at jeg har fått filmen fra Sandemas. Takk for Riddick ;D Mangler fortsatt filmen fra KoffeinKanin, men regner med at det er jula sin skyld? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vil bare opplyse om at jeg har fått filmen fra Sandemas. Takk for Riddick ;DMangler fortsatt filmen fra KoffeinKanin, men regner med at det er jula sin skyld? Nei, det er helt min egen skyld. Den ble postet idag. Jeg skylder på jula, er det greit? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Haha, går greit det. Er ofte mye stress i jula så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg