HaterDiskus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Mephistopheles: Kunne jo kanskje vært en idé å innføre? Hadde jo gjort ting mye enklere når vi skal vurdere hvilke trekninger vi skal melde oss på osv. Noen som er enig? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Skal me bekrefta at filmane er komne, har dette gått meg hus forbi. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ja, man burde si ifra at filmene har kommet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvis det er gjennomslag for dette så syns jeg det må med i førsteposten. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kan være greit å meddele at filmene har ankommet ja. Men jeg synes det blir for dumt at en person ikke kan få være med på trekningen før han har fått sendt pakken og den er bekreftet mottat av mottaker. For mange her inne tar det gjerne noen dager før de får somlet seg til å sendt pakken, og da går man glipp av flere trekninger. Samtidig vil jeg også tro at tråden på en måte stopper opp litt siden det kan hende færre melder seg på trekningene. Så jeg synes vi skal ha det slik det er nå, man kan melde seg på uansett hvilke situasjon man er i. Alle her inne (untatt Skumtroll) tror jeg er ærlige folk og leverer pakkene sine som de skal. Jeg har dog ikke mottat en film, Blade 2 (husker ikke hvem det var fra), men det problemet skulle vistnok ligge hos posten siden avsender allerede hadde sendt pakken. Og det må vi også huske på at det ofte kan være posten som roter med pakkene, særlig i disse juletider. Men om det tar opptil en måned kan en selvsagt bli utålmodig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Godt poeng det med at det kan gå utover tråden. Ser den. En ting jeg vil nevne er at man burde skrive sin egen adresse på baksiden. Alltid. Hvis det skulle være noe galt (feil adresse, eller hva som helst) så blir den ikke borte. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det har jeg også tenkt på at er ganske så viktig. Men jeg har alltid vært så sløv med det og ikke gjort det hver gang. Skal huske på å gjøre det på neste pakke. Sparer Posten for en god del problemer da ja. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vel, så lenge du har skrevet navn og postnummer riktig, så har Posten midler til å finne riktig adresse. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Filmen fra Fox kom i dag Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Så raskt? Bra det! Endring: Jeg pleier å poste i sentrum, Oslo s altså. Det er effektivt Endret 15. desember 2008 av Fox Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kun KK som vil ha film? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gratulerer, KoffeinKanin. Du er nå den heldige vinneren av The Best of Mexican Donkey Shows Vol 1. Send navn og adresse på PM. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Sendte DVD-ene til Maruis E og Dragen i dag. Men det tar nok litt lenger tid enn vanlig siden julen nærmer seg med stormskritt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvis du sendte som A-post så skal de være fremme innen 2 dager. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Men mine filmer som ble sendt fra Platekompaniet på onsdag er ikke i hus. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Gratulerer, KoffeinKanin. Du er nå den heldige vinneren av The Best of Mexican Donkey Shows Vol 1. Send navn og adresse på PM. Que? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Gratulerer, KoffeinKanin. Du er nå den heldige vinneren av The Best of Mexican Donkey Shows Vol 1. Send navn og adresse på PM. Que? Eg set ein hundrings på at det ikkje er den filmen som snart ligg i postkassa di. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Med dårlig pågang av ... ja, dårlige filmer så har jeg bare én å tilby: - Mission Impossible III, ekte norsk DVD. Håper noen vil ha den. Endret 16. desember 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg