Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!

Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg ble Mr. Matforgiftning i går, så det å holde meg i live ble prioritert før forumet. ;) Beklager dette.

1. Dragen

2. KoffeinKanin

3. Skumtroll

Random Integer Generator

Here are your random numbers:

3

Timestamp: 2008-12-13 13:49:38 UTC

Kan se ut som om Skumtroll nyter godt av at min mage vrenges. Adresse og filmønske på PM.

Ny trekning lenger nede etter at ny informasjon kom på bordet.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JEg har sendt DVD til Mjau på fredag, og jeg har ikke enda fått mine to film av tribal89(FREMDELES!) og Me*********(husker ikke navn). De påstår at de har sendt for over en uke siden.

Filmen er sendt, og skal ikkje vera langt vekk no. Han har ikkje dukka opp i min postkasse heller, så han befinn seg nok på eit postkontor nær deg.

Vil ikkje ha dette hengande over meg, så fint om du kan senda varsku her i tråden, når du får han. :)

Lenke til kommentar

Problemer som dette må tas ved roten. Så hvis det er sånn at Skumtroll aldri sender filmer, men bare mottar, så er jeg åpen for ny trekning.

EDIT: Da har jeg bestemt meg. Ny trekning, og Skumtroll er herved diskvalifisert fra alle mine trekninger helt til det er gitt klarsignal fra de aktive brukerne i denne tråden.

1. Dragen

2. KoffeinKanin

Random Integer Generator

Here are your random numbers:

1

Timestamp: 2008-12-14 21:14:38 UTC

Dragen blir den heldige vinner. Adresse og filmønske på PM.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Wooh!

Har ikke så veldig mange filmer, men jeg har en jeg ikke trenger:

Kingdom of Heaven Deluxe Edition (2disc), aldri åpnet og er fortsatt i plastikken. Altså, en helt ny DVD (greit, filmen er gammel). Er det noe galt med platene, så kan dere kjefte på Peppes Pizza, siden de valgte å gi den til meg istedet for Batman Begins (tosker).

Trekning i morgen 22:30.

Skumtroll er diskvalifisert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...