HaterDiskus Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg ble Mr. Matforgiftning i går, så det å holde meg i live ble prioritert før forumet. Beklager dette. 1. Dragen 2. KoffeinKanin 3. Skumtroll Random Integer Generator Here are your random numbers: 3 Timestamp: 2008-12-13 13:49:38 UTC Kan se ut som om Skumtroll nyter godt av at min mage vrenges. Adresse og filmønske på PM. Ny trekning lenger nede etter at ny informasjon kom på bordet. Endret 14. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 JEg har sendt DVD til Mjau på fredag, og jeg har ikke enda fått mine to film av tribal89(FREMDELES!) og Me*********(husker ikke navn). De påstår at de har sendt for over en uke siden. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kjipt at noen skal ødelegge denne tråden ved å ikke sende som avtalt, men det er jo en risk man tar. Dessverre. Fikk DVD fra Marius E i går, så sender den han skal ha av meg i morgen. Ikke hørt noe fra Skumtroll. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Eg har heller ikkje fått filmen frå han. Med det samme vi er i gang kan jeg nevne at filmen fra Skumtroll ikke har dukket opp hos meg enda. Selv om det er kanskje 1 måned siden jeg "vant" den... Fått den nå da??? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 JEg har sendt DVD til Mjau på fredag, og jeg har ikke enda fått mine to film av tribal89(FREMDELES!) og Me*********(husker ikke navn). De påstår at de har sendt for over en uke siden. Filmen er sendt, og skal ikkje vera langt vekk no. Han har ikkje dukka opp i min postkasse heller, så han befinn seg nok på eit postkontor nær deg. Vil ikkje ha dette hengande over meg, så fint om du kan senda varsku her i tråden, når du får han. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Den er grei Skal sifra når jeg har fått Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har Skummtroll gått under jorden? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kan nesten se sånn ut. Kan jo hende fylla har skylda. Er jo tross alt helg. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Eg har heller ikkje fått filmen frå han. Med det samme vi er i gang kan jeg nevne at filmen fra Skumtroll ikke har dukket opp hos meg enda. Selv om det er kanskje 1 måned siden jeg "vant" den... Fått den nå da??? Nei. Husker ikke en gang hvilken film jeg ønsket meg av han. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er jo flere som ikke har fått filmen(e) som Skumtroll har lovt bort, syntes ikke han skal få være med på leken før alle filmene som han skylder er levert. Så mitt forslag er at Nimir trekker på ny mellom koffeikanin og dragen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Problemer som dette må tas ved roten. Så hvis det er sånn at Skumtroll aldri sender filmer, men bare mottar, så er jeg åpen for ny trekning. EDIT: Da har jeg bestemt meg. Ny trekning, og Skumtroll er herved diskvalifisert fra alle mine trekninger helt til det er gitt klarsignal fra de aktive brukerne i denne tråden. 1. Dragen 2. KoffeinKanin Random Integer Generator Here are your random numbers: 1 Timestamp: 2008-12-14 21:14:38 UTC Dragen blir den heldige vinner. Adresse og filmønske på PM. Endret 14. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Må være fjerde eller femte trekningen jeg ikke vinner, og nå var vi til og med bare 2 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Neste gang, KoffeinKanin. *klappe på ryggen* Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Utrolig synd at noen skal ødelegge dette fine konseptet. Men jeg synes ingen skal kunne melde seg på en ny trekning før de har sendt filmen de skal og vedkommende som vant har mottatt den. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Wooh! Har ikke så veldig mange filmer, men jeg har en jeg ikke trenger: Kingdom of Heaven Deluxe Edition (2disc), aldri åpnet og er fortsatt i plastikken. Altså, en helt ny DVD (greit, filmen er gammel). Er det noe galt med platene, så kan dere kjefte på Peppes Pizza, siden de valgte å gi den til meg istedet for Batman Begins (tosker). Trekning i morgen 22:30. Skumtroll er diskvalifisert. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Nistelrooy: Er enig til en viss grad, men syns det er greit hvis det er en bruker som har vist at han leverer. Endret 14. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har ihvertfall fått bekreftet at Svinks har fått sin film, men hvordan det er med Mephistopheles vet jeg ikke. JEG ER MED! Og, fy deg. Den filmen er jo ikke gammel! Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Batman er på plass. Takk for det. Skal me bekrefta at filmane er komne, har dette gått meg hus forbi. Eg melder meg ikkje på fleire trekningar før nye (igjen) posten har fått surra fram Fox sin film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvis den er gammel, hva er denne da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg