HaterDiskus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 1. Infenso 2. Svinks 3. Zalarox 4. Marius E Here are your random numbers: 4 Timestamp: 2008-12-07 14:57:54 UTC Marius E tok det hjem nok en gang. Filmønske og adresse på PM. Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Beklager at det tok sin tid før jeg fikk lagt ut filmer, har vært uten nett de siste timene takket være Tele*or. Valget står mellom følgende: Pirates of the Caribbean - Dead Mans Chest Snabbgrabbar The Bourne Identity Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Må sende en liten beklagelse til ostehøvel og MariusE, da filmene har ligget i veska til mamma hele helga. Idag tok jeg iniativ og posta dem selv Når det sies, så har jeg hverken motatt Lucky Number Slevin eller Die Hard 3. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg vil være med denne gangen også, Marius. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Snabbgrabbar? Complete all episodes? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Når det sies, så har jeg hverken motatt Lucky Number Slevin eller Die Hard 3. Postet Bruce på torsdag forrige uke, etter at jeg glemte det mandag, tirsdag og onsdag... Har forøvrig ikke mottatt filmen jeg valgte fra Fox enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Snabbgrabbar? Complete all episodes?Sist høst rekner jeg med. Snabbgrabbar har en dvd, så google it Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er med på trekningen til Marius E Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Må sende en liten beklagelse til ostehøvel og MariusE, da filmene har ligget i veska til mamma hele helga. Idag tok jeg iniativ og posta dem selv Når det sies, så har jeg hverken motatt Lucky Number Slevin eller Die Hard 3. Det gjør ikkenoe Hvis du har gitt meg riktig adresse så burde du ha mottat den nå, den ble sendt for omtrent en uke siden Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Venter på filmen fra Baecon fortsatt. Kos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har btw motatt både Die Hard 3 og Lucky Number Slevin. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Når det sies, så har jeg hverken motatt Lucky Number Slevin eller Die Hard 3. Postet Bruce på torsdag forrige uke, etter at jeg glemte det mandag, tirsdag og onsdag... Har forøvrig ikke mottatt filmen jeg valgte fra Fox enda. Tenkte å sende PM til deg om saken men glemmer stadig :/ Er helt blakk akkurat nu, går i minus nu... Litt rot med lønn, men jeg skal få lønn på den tolvte. Da skal jeg sende Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er en god stund siden forrige vinner ble kåret, så det er vel snart på tide med en ny trekning? Tror ikke flere kommer til å melde seg på denne ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det har jo ikke gått et døgn Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Når det sies, så har jeg hverken motatt Lucky Number Slevin eller Die Hard 3. Postet Bruce på torsdag forrige uke, etter at jeg glemte det mandag, tirsdag og onsdag... Har forøvrig ikke mottatt filmen jeg valgte fra Fox enda. Tenkte å sende PM til deg om saken men glemmer stadig :/ Er helt blakk akkurat nu, går i minus nu... Litt rot med lønn, men jeg skal få lønn på den tolvte. Da skal jeg sende Det er bra, ikke noe stress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg