Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg sender filmlen imorgen eller torsdag, uberbusy med heldagsprøver og lignende disse dager. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Da er det på tide med en trekning! Random Integer Generator Here are your random numbers: 2 Timestamp: 2008-12-03 08:34:21 UTC Dvs. at nr.2 aka. TomHel er den heldige vinneren nok en gang Bare send meg en PM så sender jeg filmen i morgen! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, jeg vant ikke. For et sjokk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen flere enn meg som mistenker at KoffeinKanin trenger en klem? *klemz* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Heldiggrisen selv Småspioner 2: Operasjon Drømmeøya Lone Hero Oceans Eleven Skal legge ut flere når jeg kommer hjem, er på linking hos en kompis etter heldagsprøven Legger til: S.C.A.R Rolling Kansas aka Dude where's my pot (tror jeg) Alle filmene utenom den nederste (som er kjøpt i Danmark men har norsk tekst og engelsk tale osv) er kjøpt i Norge og har standard fasiliteter. Endret 3. desember 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva er itslearning? Hadde sjeldent fravær på vgs, har kanskje noe med at jeg gikk på noe jeg likte (Idrett). Hadde jeg gått allmenn hadde jeg nok vurdert et-par fridager for å si det sånn. Utrolig mange med i trekninga Sendte foressten Dirty Dancing idag i et friminutt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan nesten se ut som om Marius E får seg en ny film. Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Kunne tenkt meg Oceans siden jeg har de andre filmene på DVD. Men kommer vel fler og melder seg på. Endret 4. desember 2008 av Marius E Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det har jo gått et døgn da, så i teorien har du vunnet. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det var da ikke så veeldig fristende utvalg av filmer Men etter rundt ett døgn så skal du jo igrunnen bli trukket som vinneren. Er ikke vits i å vente på flere deltakere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gratulerer Marius, send adresse på pm Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Marius Es filmer: Det morsomste fra Trond-Viggo Elsk meg i morgen Epic Movie - Uncut Her er det litt for alle. Må nok trekke rundt 19:00 i morra siden jeg blir borte til lørdag ettermiddag fra 20:00 i morra. Endret 4. desember 2008 av Marius E Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Får tidligest sendt mandag, kan bli senere da jeg er på lan hele helga. Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vinneren av en ærlig lappetrekning er Mimir. Send filmønske og adresse på PM! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 PM er sendt. - Shallow Ground - Homecoming - Shallow Hal - Delicatessen Trekning om sånn cirka 24 timer...prøver vi på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg