Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg trekker når jeg kommer hjem ikveld Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Pick me, pick me! Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Fra første post: Utlodningen skal vare i cirka ett døgn, så flest mulig får sjansen til å melde seg på. Husk på dette til neste gang. Jeg syns mye av flyten forsvinner hvis enkelte skal dra det så mye lengre ut enn andre. Endret 1. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Copy that. Var ingen som meldte seg på til min utlodding og da fikk førstemann som sa ifra, filmen når det var på overtid. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå er jo jeg fersk i denne tråden, men jeg ser jo umiddelbart at den er avhengig av god flyt. Alt stopper jo opp hvis en bruker tar seg ekstra god tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Voldsomt til syt for ên dag ekstra. Anyways: 1.Mimir 2.Msgreen 3.Kong_Kake 4.RunarL 5.KoffeinKanin 6.Skumtroll 7.Ostehøvel 8.Melkis 9.MariusE Here are your random numbers: 7 Timestamp: 2008-12-01 20:55:28 UTC Mao, gratulerer Ostehøvel, send filmønske og adresse på pm Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Hurra Grunnen til sytinga var vel at du sa det var trekning om to dager, dvs. vi måtte ha ventet 3 døgn på å få vite vinneren. Men nok om det Her er filmene: No Country for Old Men Nederlandsk utgave med engelsk tittel, Norsk Tekst - NY fortsatt i plasten Lucky Number Slevin Norsk Tekst Oceans Eleven Norsk Tekst, Som NY Almost Famous 2 Disc Bootleg Cut, Norsk Tekst - Som NY (ANBEFALES!) Endret 1. desember 2008 av ostehøvel Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Damn! Bra filmer det der! Synd jeg har alle sammen :s Anbefaler Lucky Number Slevin på det sterkeste for de som ikke har sett den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg er med Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg er med. Blæ, jeg vinner sikkert ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men det er jo et lite adrenalinrush å bare delta KoffeinKanin I'm in! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, når du vinner, så Jeg vinner bare aldri når det er filmer jeg virkelig vil ha. /whine. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Er med jeg. Edit: Fant nettopp ut at jeg ikke har penger til før en kort stund før jul så må faktisk si at jeg ikke kan være med likevel i tilfelle jeg blir trukket. Endret 2. desember 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Alle filmene kan forsåvidt anbefales! Har dobbelt opp av dem, så gir dem gledelig bort Trekning blir i kveld eller i morgen tidlig, avhengi av om jeg legger meg tidlig i dag eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg