Coffey Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Da er tallene delt ut: TomHel 1 Marius E 2 Svinks 3 RunarL 4 Mephistopheles 5 Skumtroll 6 Og vi trekker .... FEM! Gratulerer, Mephistropheles Filmønske (hah) og adresse sendes på PM, as usual. Endret 24. november 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har fortsatt ikke fått noen PM. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 PM er sendt Koffeinkanin. Min tur no? Okei, her kjem lista: The gangs of New York- 2-diskversjon i sleeve. I god stand. Hitchikers guide to the galaxy- Standardversjon i fin stand. Fritt vilt- Standardversjon i god stand. Trekning i morgon kveld. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Jeg er med! EDIT: Nei, jeg trekker meg.. Endret 24. november 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er med. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 jeg har lyst å være med, men veit ikke om jeg tør... Triabal89 sier at han har ikke fortsatt tid til å sende dvd. Det har gått 3uker nu >.< Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 jeg har lyst å være med, men veit ikke om jeg tør... Triabal89 sier at han har ikke fortsatt tid til å sende dvd. Det har gått 3uker nu >.< Trekker om ein times tid, om du vil væra med, så heng på. Må berre få i meg middag fyrst, så skal eldsteguten få trekke utav hatten. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 jeg har lyst å være med, men veit ikke om jeg tør... Triabal89 sier at han har ikke fortsatt tid til å sende dvd. Det har gått 3uker nu >.< Utrolig synd og dårlig gjort at noen skal ødelegge. Herregud, hvor vanskelig er det å få sendt en DVD da? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Burde det ikke opprettes regler mot slikt? Folk som bruker ukesvis på å få sendt en DVD har ingenting i denne tråden å gjøre, mener jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kan i alle fall luke h*n ut fra avstemninger fra nå av. Vet ikke hvorvidt tribal har vært aktiv her siden den gang heller men. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Kan i alle fall luke h*n ut fra avstemninger fra nå av. Vet ikke hvorvidt tribal har vært aktiv her siden den gang heller men. Nei, jeg tror både han og Alompi som vel fortjener førsteplassen på ei eventuell svarteliste, har hatt vett til å holde seg unna. PS: Er gjerne med i trekningen, hvis ikke timen med middagen er forbi. Endret 25. november 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Fy, som tida sprang. Guten trekkte frå hatten på overtid, han kom svevntung inn i stova og opplyste om at det måtte gjerast. Eg hadde gløymt meg litt, etter ein litt hektisk ettermiddag. Nummereringa var som følger: 1 - Koffeinkanin 2 - Fox 3 - Egilanso 4 - Nistelrooy 5 - Movieheart 6 - Skumtroll 7 - Svinks Og lappen som vart trekkt, hadde nummeret: (Fanfare og spenning.) 2!! Fox kan dermed senda meg ein PM. Vonar eg forstod han rett, at han ville væra med. Endret 25. november 2008 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ja er noe muffins med Alompi, har heller ikke motatt noen film fra han. Så han burde vell ikke få bli med på flere trekninger intill alle han skylder en dvd har fått den.... Vil også si at jeg har sendt filmen til deg idag Koffeinkanin! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har tidligere mottatt en dvd fra Alompi i fin stand, men jeg syns ikke noen bør få bli med i flere trekninger før de som har vunnet har mottatt dvd'en sin. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Monsieur Hulot og Doktor Beacon skylder meg filmer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg