L@sse Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Alle er for øvrig med norske undertekster. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Omtrent ett døgn har gått, og en høyst nervepirrende og dramatisk trekning har funnet sted ved mitt skrivebord. Spenningen var til å ta og føle på, helt til vinneren ble trukket. Rundens vinner ble: SteffyPants! Ta kontakt på PM, med adresse og valg av film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Victory is mine! PM kommer snarest. Jeg legger ut en forseglet Special Edition "For a Few Dollars More", nummer 2 i Dollars-triologien. Filmen er bestilt fra Play.com, er Sone 2 og det er norsk tekst. Utgaven finner du her, hvor den kan skaffes til en svært rimelig penge. Jeg kan meddele at jeg betalte litt mer enn som så. ^^ Uansett, let the games begin! Påmeldte: Fisker nirvana1 Endret 23. mai 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Siden runde 4 enda ikke oppdatert/startet utsetter jeg min deltagelse. Jeg har ingen filmer her nå jeg kunne tenkt meg å gi bort egentlig. Skal ta med noen flere tilbake neste gang jeg er hjemom, så da kan jeg nok delta. Beklager feilen. Jeg er herved altså ikke med i trekningen. Endret 23. mai 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Må bare si at det nå koster 23 kr å sende en DVD.. Posten har økt prisene. Overaskelse! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Må bare si at det nå koster 23 kr å sende en DVD.. Posten har økt prisene. Overaskelse! 8683645[/snapback] Men jeg sendte da hele tiden DVD-filmer til 12kr før, jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ettersom det bare var to påmeldte lot jeg en 50-øring bestemme, og det ble Fisker. Let the games continue! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jeg lodder ut to filmer, og vinner bestemmer hvilken vedkommende vil ha. Ringu (1998). Kjøpt på CDON, og har et svensk cover, men tittelen er på engelsk. Sone 2 og norske undertekster. King Kong (2005). Kjøpt i USA, og har derfor ikke undertekster og er i sone 1. Håper det er noen som er interessert. Endret 24. mai 2007 av Fisker Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg stakk bare innom denne for å se hva denne tråden var. Jeg skal ikke ha noe film da... Jeg bare lurer på hva sånne soner er? Jeg har sett at det står mange steder. Hvordan veit jeg om DVD-spilleren min er sonefri eller ikke? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jeg stakk bare innom denne for å se hva denne tråden var. Jeg skal ikke ha noe film da...Jeg bare lurer på hva sånne soner er? Jeg har sett at det står mange steder. Hvordan veit jeg om DVD-spilleren min er sonefri eller ikke? 8690016[/snapback] Du burde ta det i en annen tråd, men jeg kan gi deg et raskt svar: Du må ha en sonefri DVD-spiller for å kunne se filmer av andre soner enn din egen (alle DVD-spillere som selges i Norge er i utgangspunktet Sone2 eller Sone-fri). Fisker, er det 2-disc versjonen av King Kong? Endret 24. mai 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 I agree with the Jenssen, link helst til utgaven. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Tenkte ikke på det. Jeg tror det er denne utgaven, altså 1 disc. Jeg beklager at jeg ikke hadde noe bedre å tilby. ; ) Endret 24. mai 2007 av Fisker Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg stakk bare innom denne for å se hva denne tråden var. Jeg skal ikke ha noe film da...Jeg bare lurer på hva sånne soner er? Jeg har sett at det står mange steder. Hvordan veit jeg om DVD-spilleren min er sonefri eller ikke? 8690016[/snapback] Du burde ta det i en annen tråd, men jeg kan gi deg et raskt svar: Du må ha en sonefri DVD-spiller for å kunne se filmer av andre soner enn din egen (alle DVD-spillere som selges i Norge er i utgangspunktet Sone2 eller Sone-fri). Fisker, er det 2-disc versjonen av King Kong? 8690951[/snapback] Så hvordan veit jeg om min DVD-spiller er sonefri? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det letteste er å sette inn en Region 1-disc (eller region 3, 5 eller 6), eller se i manualen til DVD-spilleren. Om den ikke er sonefri, google navne på DVD-spilleren (det nøyaktige navnet), og "regionfree" etter det.. På min DVD-spiller måtte jeg åpne discskuffen, taste inn 0000 (tror jeg det var) og så 0 (for å angi sonen).. Denne koden ga elkjøp meg gratis Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 nesten alle nye dvd spillere trenger bare en kode for å gjøre den sonefri. gammle dvdspillere krever ofte at man installerer en chip eller noe Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Siden ingen var interessert, må jeg lodde ut andre filmer. Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith Fahrenheit 9/11 med dette coveret. Håper noen er interessert denne gangen. ^^ Påmelte: Haakon* Master Air Endret 25. mai 2007 av Fisker Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg er med.. (Om jeg vinner denne gangen blir det bedre filmer.. Jeg lover ) Endret 25. mai 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg