Movieheart Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er med jeg også. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Da er trekningen tatt og det viser seg att: movieheart er vinner av denne runden Gratulerer! send filmønske og navn og addresse på PM Endret 26. oktober 2008 av simentp Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Woho! Legger ut disse filmene til ny trekning som blir rundt samme tid i morgen kveld. Apocalypto The Cave Cry_Wolf Fantastic 4 Slipstream Spiderman 2 Superman Returns Tomb Raider - The Cradle of Life Valen TV Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er med. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Da er trekningen utført i form av terningskast. Den heldige vinneren ble da: TomHel Gratulerer! Send PM, men filmønske og adresse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Yeah! Her her min liste Rolling Kansas Oceans Eleven Three To Tango The Island Dirty Dancing Trekning i morgen, rett etter skolen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skit au, hvorfor ikke. Jeg er med! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Rolling Kansas heter også "Dude, where's my pot" tror jeg. The Island inneholder en het sex-scene med Scarlett Johansson. Oceans Eleven er kul, vertfall bedre enn Oceans Twelve. Har jeg aldri sett, kjøpte den for 20kr på en sjappe i Danmark. Three To Tango er mamma sin, hun syns den var bra, men jeg har fått den, vet ikke hvorfor men hun vil ikke savne den Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Rolling Kansas heter også "Dude, where's my pot" tror jeg.The Island inneholder en het sex-scene med Scarlett Johansson. Oceans Eleven er kul, vertfall bedre enn Oceans Twelve. Har jeg aldri sett, kjøpte den for 20kr på en sjappe i Danmark. Three To Tango er mamma sin, hun syns den var bra, men jeg har fått den, vet ikke hvorfor men hun vil ikke savne den Het sex-scene med Scarlett? W00t? Har du Unrated eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sexscene er kanskje litt feilformulert, hva med intimscene? Doh, lenge siden jeg har sett filmen, scenen var ikke så bra. Men ingen kan klage da. Scarlett stønner? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Anyways, filmen eier, right? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Tja, den er absolutt ikke dårlig. Jeg personlig syns ikke den var så bra, men det gjorde resten av familien. En firer + for Scarlett Nb: Trekning om 8-9 timer. edit: Kunne ikke vært mer enig Endret 29. oktober 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg