Svinks Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som er interesserte? Ja, mye som ser både morsomt og spennende ut her. Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som er interesserte? Ja, mye som ser både morsomt og spennende ut her. Vil det si du er med? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som er interesserte? Ja, mye som ser både morsomt og spennende ut her. Vil det si du er med? Ja. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 når er trekningen på denne? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Bør være i løpet av dagen antar jeg? Jeg er med! Har forresten ikke mottatt filmen fra LyleScott (som burde ha vært her for snart en uke siden...) Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er med! Filmen din er sendt forresten, cryflopp Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Den heldige vinneren er..... trommevirvel..... ALOMPI! grattis, du får velge en super film og sende Adresse og navn på Pm (Kom med akkurat før trekningen lucky you) PS: Skal få sendt den i morgen Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tusen Takk! Da legger jeg ut: Dumb And Dumberer: When Harry met Lloyd (1 Disc) Highlander: Endgame (1 Disc) My little Eye (1 Disc) Stakeout (1 Disc) Another Stakeout (1 Disc) Ringenes Herre: To tårn og Atter en Konge (2 Disc). Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har forresten ikke mottatt filmen fra LyleScott (som burde ha vært her for snart en uke siden...) Den sendte jeg forrige torsdag(?) eller noe. Jeg kan springe ned å sjekke imorgen! Har forresten fått filmen fra Kontorstol. Prima stand på DVDen! Lenke til kommentar
afirm Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er ikkje med den gongen her, men vil berre seie at eg mottok filmen frå Svinks på måndag, og sendte film til han same dagen. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Burde vel kanskje vere trekning etterkvart? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det var litt stille her. Og det var jo både krim og komi og skræk og fantasy i trekninga - skal vi melde oss på, afirm? Filmen fra deg kom i går - systemet virker. Jeg er med. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har enda ikke fått filmen fra deg Alompi, burde vell ha komt ? Lenke til kommentar
afirm Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Det er kjedeleg om nokon skal øydelegge dette systemet ved å ikkje sende dvd'ar. Eg har hatt svært gode opplevingar i alle fall, har motteke alle filmar eg har valt. EDIT: Svinks: Eg har alle filmane frå før, så liten vits for meg å vere med. Endret 17. oktober 2008 av afirm Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har enda ikke fått filmen fra deg Alompi, burde vell ha komt ? Han skrev 15/10-2008 : 21:29 at han hadde sendt den, du etterlyser den to døgn og to og en halv time seinere? Du har stor tiltro til Posten Norge AS? Mye A-post kommer fram på under et døgn. Men dessverre bruker den ofte tre-fire dager. Filmen jeg fikk fra deg postla du en lørdag(?) og kom til meg allerede mandag. Mens filmen afirm sendte meg mandag, fikk jeg torsdag. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Og Svinks vant! Send filmønske og fullt navn og adresse på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg