Kontorstol Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fikk Saving Private Ryan i dag Har dessverre ikke fått anledning til å sende Spy Game enda grunnet jobb, men den blir sendt senest på lørdag. Skal holde meg unna denne tråden inntil filmen er mottatt Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 yey Da Velger jeg å legge disse filmene ut på markedet : Bark! Min Misunnelige frisørRun for the money ( aka Hard Cash )Fat PizzaMissingMarci XThe Hitcher II: I've Been WaitingStephen King's : Storm of the Century Trekning torsdagskveld engang Edit; la til Missing, Marci x , Hticher 2 og storm of the century. Ingen som har meldt seg på? Da quoter jeg hele greia samtidig som jeg sier jeg er med. Om du utsetter trekninga ved dårlig oppslutning er det også greit for meg. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fikk Saving Private Ryan i dag Sender Cryflopp sin film i morgen. Men serr, cryflopp. Jeg har ikke hørt om en eneste av de filmene du har lagt ut xD Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har ikke hørt om en eneste av de filmene du har lagt ut xD Da vil jeg anbefale deg å delta og utvide horisonten. "Min misunnelige frisør" er en skikkelig rar og artig norsk film, anbefales. Stephen Kings filmer er også ofte bra. Og får du en film du ikke liker kan du jo lodde den ut igjen her. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Om du utsetter trekninga ved dårlig oppslutning er det også greit for meg. Utsetter trekninga til i morgen jeg, får se om flere har meldt seg på til den tid. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Det er jo også godt mulig at det ikke er interesse for disse filmene. For min del hadde det vært fint om du hadde trekning så fort som mulig, slik at det kan bli lagt ut noen nye filmer. Men det ser du selvsagt selv.. EDIT: Det blir kanskje ikke rare trekninga da. Bare én som har meldt seg på ser jeg.. Endret 9. oktober 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er vel samme om det kun er en som er meldt på. Alle har fått sjansen og kun en meldte seg- Da er det naturlig at han/hun vinner. Hvis det hadde vært stor interesse for filmene hadde garantert flere meldt seg på. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det vil jeg si meg helt enig i, men det er vel opp til Cryflopp? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 okey, skal ikke holde dere på pinebenken lenger jeg da.... Gratulerer til Svinks Send pm med filmvalg og navn og adresse. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da legger jeg ut: Alfred Hitchcocks Foreign correspondent (svarthvit, 1940) Luc Bessons Taxi (1998, den første og opprinnelige) The killing time (1987, med en ung Kiefer Sutherland) Miami Vice (2006, brukt leiefilm) Varg Veum - kvinnen i kjøleskapet (to uker gammel, sett en gang) Alle filmene er kjøpt over disk i Norge, med norsk tekst. Trekning: Lørdag ettermiddag? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg er med! EDIT: Trekning passer vel fint å ha rundt midnatt i dag? Ser ingen grunn til å utsette.. Endret 10. oktober 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 EDIT: Trekning passer vel fint å ha rundt midnatt i dag? Ser ingen grunn til å utsette.. Trafikken er stor nok til at det kan passe å trekke etter 24 timer, klokka 00:08, og åpne for en ny runde allerede da, men vi får se om jeg er på nett eller er opptatt IRL på den tida. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er gått et døgn, og det passet meg bra å trekke nå - på den uttrukne lappen stod det AFIRM. Jeg ser du har vunnet noen ganger før, you know the drill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg