Trashyman Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer MJAU! Send navn, adresse og filmvalg over PM. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 PM er sendt til deg, LyleScott Da er det min tur igjen da, legger ut disse filmene nå; -Goodfellas - UK utgave - ikke norsk tekst, men bl.a. engelsk -Die Hard i New York (Die Hard With a Vengeance) - norsk utgave -Saw - norsk utgave -Hjelp, vi må på ferie! (National Lampoon's Vacation) - norsk utgave -Saving Private Ryan - norsk utgave Trekning blir innen midnatt i morgen. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Sorry, det ble litt senere trekning enn jeg hadde ment...har stått på hodet i rot og ominnredet i hele kveld Trekning er i alle fall gjort....og vinneren ble: Alompi Send filmvalg, navn og adresse på PM Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tusen Takk! Da legger jeg ut: Dumb And Dumberer: When Harry met Lloyd (1 Disc) Highlander: Endgame (1 Disc) My little Eye (1 Disc) Stakeout (1 Disc) Another Stakeout (1 Disc) Ringenes Herre: To tårn og Atter en Konge (2 Disc). National Treasure (2 disc) Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er med. Når er trekninga? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg ville bare informere om at jeg ikke har mottatt filmen fra Nistelrooy enda (Noe som bør gå max 2 dager), og at han for ordens skyld ikke er med i trekningen inntil jeg har fått filmen, slik at vi vet at han ikke driver troll med oss. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg venter spent på 3 DVDer, har tatt 2 måneder nå på den ene, litt mindre på de to andre. Beklager at det går utover deg Movieheart, men jeg vil ikke sende ut en film til før jeg har fått noe selv. Har allerede sent ut en film, og ikke fått noe som helst tilbake. Det er til og med trådstarter som skylder meg en DVD... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Greit. Jeg kan stå over denne. Men jeg drar på postkontoret om 10 minutter og finner ut hva som er galt med sendingen av filmen til Kontorstol. Jeg svindler deg jo ikke. Hvem vil gjøre seg til kjeltring for 20-30 kroner? Så, jeg er ikke med på videre trekninger før Kontorstol har fått sin. EDIT: Jeg har vært på posten og fikset problemene. Nå er filmen på vei til Kontorstol. Men jeg blir ikke med før han har mottatt filmen alikevel. Endret 7. oktober 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Da har jeg sendt filmen til deg mjau, du bør ha den på på Torsdag! Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vinneren ble CRYFLOPP! Gratulerer! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) yey Da Velger jeg å legge disse filmene ut på markedet : Bark! Min Misunnelige frisørRun for the money ( aka Hard Cash )Fat PizzaMissingMarci XThe Hitcher II: I've Been WaitingStephen King's : Storm of the Century Trekning torsdagskveld engang Edit; la til Missing, Marci x , Hticher 2 og storm of the century. Endret 8. oktober 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg