Movieheart Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Er med jeg også! Endret 2. oktober 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Er Pirates uåpnet? Isåfall er jeg med! Ikke uåpnet, men uspilt iallefall Sjekket nå, plettfrie cder og pappomslag. Endret 2. oktober 2008 av Alompi Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg melder meg også på. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ok , Mange som har meldt seg på Trekningen blir i morgen i 13-tiden. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Og vinneren er: Kontorstol! Send fullt navn, adresse og filmønske på pm Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Filmen til Alompi er på veg i posten, og eg må takka TheKaptain for Bad Boys, som kom fram i fin stand. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har glemt å skrive. Jeg har fått filmen fra Hille og filmen til Kontorstol er på vei i posten. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Med det samme vi er i gang kan jeg nevne at filmen fra Skumtroll ikke har dukket opp hos meg enda. Selv om det er kanskje 1 måned siden jeg "vant" den... Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Eg har heller ikkje fått filmen frå han. Med det samme vi er i gang kan jeg nevne at filmen fra Skumtroll ikke har dukket opp hos meg enda. Selv om det er kanskje 1 måned siden jeg "vant" den... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Magnusbe: Jeg sendte Saw i dag Legger ut noen filmer nå: Double up: Night of the living dead og freeway (1 disk) Double up: Howling 3 og 4 (1 disk) Alexander Livvakterna (Svenk cover) The Axe Spy Game Valen TV Ten til noon 2 fast 2 furious Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kontorstol sin film er sendt! Jeg er med! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Fikk Potc: Dead mans chest i dag, men Saving Private Ryan fra Nistelrooy har jeg ikke sett noe til, men den kommer nok Edit: Blir trekning i kveld! Endret 4. oktober 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Magnusbe: Jeg sendte Saw i dag Motteke! I plast og alt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Og vinneren ble LyleScott!! Send navn, adresse og filmvalg på PM Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Heisann, da får jeg vel lodde ut et par filmer! Rocky Balboa Hostage Men in Black II In The Valley of Elah Aliens vs. Predator Poseidon Smokin' Aces Håper noen av disse faller i smak. Trekker imorgen (Søndag) klokken 20.00! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg