Eirik Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Med. Endret 23. august 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 med, men hvordan våger du og dele ut dark knigth?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg er ikke med. Tulla, jeg er med Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 MED !!! btw de som ikke har faatt film av meg enda send meg pm sa skal jeg ordne det. var en periode jeg vant hele tia saa alt ble bare surr Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Er det frekt av meg å lufte et forslag om å kunne utestenge folk fra fremtidige trekninger? F.eks kunne skrive hvem som rett og slett ikke leverer de varene de skal levere, i førstepost. Uten å gå inn på hvem det er, så er det en person som skylder meg en dvd. Har sendt vedkommende to pm'er og han har vært aktiv på forumet siden trekningen, ikke minst i dette øyeblikk. Endret 23. august 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det har jo vært luftet tidligere dette og diskutert mye frem og tilbake. Men diskusjonen ebbet vell ut og man fant ikke noen løsning på det. Jeg kan være med på det forslaget. Men da må vi få oppdatert førsteposten ofte og da må vi vell få en bekreftelse fra trådstarter om at han orker det. Og da kan vi jo ha det slik at den personen som kommer på denne "svartelisten", kan komme seg bort fra listen ved å få levert filmene. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nei, det er helt nødvednig for denne trådens overlevelse. Sleng ut brukernavnet (men for all del ikke legg ut ekte navn etc) og få det inn i førstepost! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Det har jo vært luftet tidligere dette og diskutert mye frem og tilbake. Men diskusjonen ebbet vell ut og man fant ikke noen løsning på det. Jeg kan være med på det forslaget. Men da må vi få oppdatert førsteposten ofte og da må vi vell få en bekreftelse fra trådstarter om at han orker det. Og da kan vi jo ha det slik at den personen som kommer på denne "svartelisten", kan komme seg bort fra listen ved å få levert filmene. Det er vel også mulig for mods å redigere førsteposten, slik at ikke byrden utelukkende ligger på trådstarter. Det hadde iallefall vært veldig bra om vi kunne fått en slik løsning. En blir ikke kvitt problemet med at folk ikke sender tilbake, men det fjerner iallefall muligheten for gjentakelse samtidig som det kanskje har en preventiv effekt. Endret 23. august 2009 av tjalla Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Om ønskelig, kan jeg lage ny tråd hvor jeg oppdaterer førsepost jevnlig. Er på forumet flere ganger daglig, så blir ikke noe problem for meg å holde den oppdatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg