KKake Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Skal til Tønsberg en tur nå snart, så tar trekningen når jeg er tilbake. Blir noe forsinket, men går forhåpentligvis greit? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Kan du ikke bare trekke nå? Er omtrent et døgn siden du la ut filmene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Ser ikke ut som om det blir noe av turen til Tønsberg likevel, så trekker om en liten stund. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Trekker nå jeg. Denne rundens deltakere er: tjalla mjau Rural_Juror Cruflopp Dragen Ari Gold Movieheart ostehøvel Quakecry MSg Og vinneren er: Nr. 8! Gratulerer ostehøvel! Send PM med filmønske og addresse. Forresten, filmene du kan velge mellom er en av disse: Pirates Of The Caribean: Dead Man's Chest Scary Movie 4 Speed 2: Cruise Control Top Dog Rambo (4) James Bond: Octopussy The Day After Tomorrow Ace Ventura: When Nature Calls Exorsisten American Pie 2 American Pie Band Camp Endret 31. juli 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Var ikke med, men genialt å legge de vinneren kan velge mellom i spoiler! Kudos! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Takker. Fant ut at det var en lur ting å gjøre, for da slipper vinneren å måtte bla seg gjennom haugevis med "med!" for å finne ut hvilken filmer han/hun har vunnet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg er med på ostehøvel sin. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg er også med på ostehøvel sin. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Haha! Nå blir jeg smigret Tror jeg skal legge til noen ekstra filmer i tillegg til de vanlige jeg lodder ut Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg er med på ostehøvel sin jeg og Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 På tide å legge ut filmene? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Selvsagt =) Her er filmene dere kan vinne: The Big Lebowski Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Psycho (1960) Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Kill Bill Vol.1 Norsk utgave, PENT BRUKT Oceans Twelve Norsk utgave, SOM NY Platoon/Windtalkers/Behind Enemy Lines(Samleboks) Engelsk utgave, Norsk tekst på Platoon, SOM NY V For Vendetta - 2 Disc Special Edition Norsk utgave, I PLAST The Departed - 2 Disc Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Pulp Fiction Dansk utgave, Norsk tekst, OBS! IKKE VANLIG DVD COVER (Tynt papp cover) Million Dollar Baby Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Letters From Iwo Jima Engelsk utgave, Norsk tekst, SOM NY Rolling Kansas Norsk utgave, Norsk tekst, BRUKT The Notebook Engelsk utgave, Engelsk tekst, SOM NY Zodiac Norsk utgave, I PLAST Gladiator Svensk utgave,Norsk tekst og Engelsk tittel SOM NY In Bruges Eng. utgave,Eng. tekst SOM NY Vinner trekkes i natt. Endret 1. august 2009 av ostehøvel Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Med.................. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg