tjalla Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å sutre, men er det virkelig nødvendig å kommentere på at man ikke vant? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Litt irriterende å måtte lese de nye innlegg mellom trekning og ny utlodning. Man må besøke tråden for å se om det har blitt lagt ut nye filmer, hele forbanna tiden! Eg ber om orsakning for dette innlegget. Endret 14. juli 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 En fyr legger ut, og da trenger du ikke besøke før tidligest 24 timer. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg gjentar: Mellom trekning og utlodding Trekning: "Og vinneren er" Utlodding: "Jeg har disse filmene på lager:" Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å sutre, men er det virkelig nødvendig å kommentere på at man ikke vant? Helt klart ikke Skal slutte med det, da jeg godt skjønner hvor idiotisk det er. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Vil jo bli en veldig steril tråd uten noen OT'er da... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Heller steril enn ørten poster med dammit, faaak, jippi, hurra etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Om man vinner, så blir jo "jippi" lagt i samme post som resten av filmene. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg gir Colb en time til før jeg fjerner han fra lista og trekker på nytt mellom Pedersen og Ostehøvel. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ok, det ble mer enn en time. Men utfallet ble det samme: Ny trekning! Wikipedersen Ostehøvel Min: Max: Result: 2 Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Igjen Her er filmene dere kan vinne: The Big Lebowski Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Psycho (1960) Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Kill Bill Vol.1 Norsk utgave, PENT BRUKT Oceans Twelve Norsk utgave, SOM NY Platoon/Windtalkers/Behind Enemy Lines(Samleboks) Engelsk utgave, Norsk tekst på Platoon, SOM NY V For Vendetta - 2 Disc Special Edition Norsk utgave, I PLAST The Departed - 2 Disc Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Pulp Fiction Dansk utgave, Norsk tekst, OBS! IKKE VANLIG DVD COVER (Tynt papp cover) Million Dollar Baby Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Letters From Iwo Jima Engelsk utgave, Norsk tekst, SOM NY Rolling Kansas Norsk utgave, Norsk tekst, BRUKT The Notebook Engelsk utgave, Engelsk tekst, SOM NY 3:10 to Yuma Engelsk utgave, Engelsk tekst, SOM NY Zodiac Norsk utgave, I PLAST Vinner trekkes i morgen natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg